یزدفردا"سرویس اجتماعی "خبرهای پلیس استان یزد:فرمانده انتظامی استان یزد از عملیات روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان و کشف 910 کیلو تریاک و دستگیری هفت تن از سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش یزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" درباره جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد با انجام کار اطلاعاتی مستمر و تلاش شبانه روزی، از جابجایی یک محموله سنگین موادافیونی از شرق کشور به سمت تهران مطلع شدند و مقابله با ورود این مواد و دستگیری اعضای این باند را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: این محموله موادمخدر روز گذشته در قالب دو دستگاه خودرو وارد محورهای مواصلاتی استان یزد شد و ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ضمن تعقیب و ردگیری دقیق مسیر حرکت خودروی قاچاقچیان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.

سردار کاکاوند ضمن اشاره به مجروح شدن دو تن از سوداگران مرگ تصریح کرد: ماموران پلیس استان یزد در این عملیات مقدار 910 کیلو موادمخدر از نوع تریاک کشف کرده و ضمن دستگیری هفت تن از سوداگران مرگ، یک دستگاه سواری 405 و یکدستگاه تویوتا "هایلوکس" دوکابین از سوداگران مرگ را توقیف کردند.

رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: قاچاقچیان دستگیر شده در این عملیات که از عاملان اصلی این باند وارد کننده مواد افیونی نیز هستند با دستور مقامات قضائی روانه زندان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا