مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد از برگزاري آزمون كتبي آتش نشاني شهرداريهاي استان در 8 خرداد ماه سالجاري خبر داد.

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد پيش از ظهر شنبه 9 خرداد ماه در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر اداره كل روابط عمومي استانداري اظهار داشت : آزمون كتبي استخدام آتش نشاني استان روز گذشته با حضور 65 نفر داوطلب كه در آزمون عملي قبول شده بودند در سالن امتحانات آموزشكده فني شهيدصدوقي(ره) يزد برگزار شد.
"سيدرضا خادمي " ادامه داد: با تأكيد وزير كشور، هرگونه ورود پرسنل به شهرداريها و سازمانهاي تابعه با آزمون امكان پذير است و ما توانستيم براي سالجاري در استان، مجوز استخدام 57 نفر نيرو در شغلهاي آتش نشان و آتش نشان راننده را از معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني نهاد رياست جمهوري دريافت نمائيم كه از اين تعداد 9 نفر از سهميه ايثارگران، جانبازان و خانواده شهدا خواهند بود.
وي افزود : اين افراد پس از قبولي در آزمون كتبي و گزينش در آتش نشاني شهرهاي يزد، ندوشن، مهريز، مروست، ميبد، هرات، تفت ، احمدآباد و عقدا جهت خدمت رساني به مردم مستقر خواهند شد.
مديركل امور شهري و شوراهاي استانداري يزد عنوان كرد: نتايج اين آزمون تا يك ماه آينده اعلام خواهد شد و ضروري است قبول شدگان در دو آزمون عملي و كتبي پس از مرحله گزينش دوره هاي آموزشي ويژه اي را بگذرانند.
خادمي گفت: همچنين در شهريور ماه سالجاري آزمون استخدامي براي جذب نيرو در كل شهرداريهاي استان و سازمانهاي تابعه به غير از سازمان آتش نشاني برگزار مي شود كه شرايط ثبت نام و موارد ديگر در ارتباط با اين آزمون در زمان لازم اطلاع رساني خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا