فرماندار يزد در پيامي به مناسبت دوم ارديبهشت ماه روز جهاني زمين پاك از مردم فهيم يزد خواست تا در صيانت و حفاظت از محيط زيست به عنوان يك هديه بزرگ خداوندي تلاش نمايند.

محمود شاكري شمسي در اين پيام آورده است:
دوم ارديبهشت ماه " روز جهاني زمين پاك" حاوي پيام مهمي براي شهروندان است كه سلامتي جسم و روح آن ها درگرو داشتن يك محيط سالم است و حفظ و نگهداري محيط زيست به عنوان هديه بزرگ خداوندي يك وظيفه است.
امروزه با عنايت به صنعتي شدن جوامع و روند رو به تزايد شهرنشيني و پيامدهاي ناشي از آن،‌ توجه به " توسعه پايدار " و در رأس آن پرداختن به مباحث " زيست محيطي " از جمله اموري است كه مي بايست در برنامه ريزي ها مورد عنايت قرار گيرد.
دولت تدبير و اميد عزم راسخ و جدي براي مطلوب نگه داشتن محيطي كه هموطنان در آن زندگي مي كنند داشته و همواره به آن به عنوان " هدف مطلوب" نگريسته است، البته وظيفه تمامي شهروندان هم مي باشد تا در پاك نگه داشتن و حفاظت از محيط زيست و جلوگيري از هر گونه لطمه و آسيبي به آن از هيچ اقدامي فروگذاري ننمايند.
اينجانب ضمن تبريك اين روز بزرگ، مراتب سپاس و تشكر خود را از مسئولان و متوليان امر و مردم خوب و فهيم يزد در صيانت از محيط زيست ديارمان و بهره مندي از يك آسماني آبي و هوائي پاك اعلام مي دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا