طی مراسمی با حضور مسئولان و مدیران استان، " سعید نورایمانی " به عنوان معاون جدید نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی و رئیس خزانه معین استان معرفی و از تلاش ها و خدمات " سید حسن میرزاده " معاون قبلی تجلیل شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این مراسم با اشاره به اهمیت کار این بخش، به برخی از وظایف آن اشاره کرد و گفت: دو بخش نظارت مالی و خزانه معین حدود 65 درصد  حجم کار این مجموعه را بر عهده دارند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، " علی نمازی " افزود: معاونت نظارت مالی و خزانه معین استان علاوه بر نظارت بر دریافت و پرداخت و مسایل مالی بخش های عمومی غیردولتی، نظارت بر کار ذیحسابی های دستگاههای اجرایی استان را انجام می دهد.

وی نظارت بر بودجه استان، ساماندهی حساب های دولتی و اموال دستگاههای اجرایی، ارزیابی عملکرد ذیحسابان و اجرای سیاست جدید وزارت امور اقتصادی و دارای در خصوص نظام حسابداری تعهدی را از جمله وظایف این اداره کل بیان کرد که چگونگی اجرای آن در سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز آمده است .

وی پرداخت حقوق کارکنان دولت را از دیگر وظایف اقتصاد و دارایی برشمرد و تصریح کرد: اینکه اعتبارات جاری و عمرانی و حقوق کارمندان و غیره باید در زمان خاص و به موقع واریز و پرداخت شود حساسیت و اهمیت کار خزانه داری و معاونت نظارت مالی را می رساند.

وی با قدردانی از حمایت مسئولان استان، اجرای سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی و اجرای طرح خزانه داری الکترونیک را از اولویت های کاری این اداره کل برشمرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت مسئولان استان و همکاری و تلاش مجموعه، سیاست ها و برنامه های پیش رو را به نتیجه برسانیم و عملیاتی کنیم.

وی همچنین معاونت نظارت مالی و خزانه داری معین استان را دارای نیروهای جوان، توانمند و آماده به کار بیان کرد و از این امر به عنوان  یک سرمایه خوب انسانی اداره کل برشمرد.

معاون سابق نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با ارائه گزارشی از فعالیت های این بخش، پرداخت اعتبارات جاری و عمرانی، نظارت بر سپرده ها و ودایع دستگاههای اجرایی، نظارت بر خانه های سازمانی و اموال دولتی، حسابرسی نهادهای غیر دولتی و ارزیابی عملکرد مدیران مالی را از جمله فعالیت های این بخش بیان کرد.

"سید حسن میرزاده " گفت: اجرای قوانین و مقررات مالی، پرداخت حقوق کارمندان، تهیه صورت های مالی تملک دارایی های سرمایه ای و عمرانی، کنترل و نگهداری اسناد مالکیت دولتی ، نظارت بر اموال منقول و غیر منقول، پیاده سازی سیستم سناما، استرداد درآمد، افتتاح حساب بیش از 90 دستگاه اجرایی و نظارت بر کار ذی حسابی ها  از دیگر فعالیت ها می باشد.

معاون جدید نظارت مالی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان هم این بخش را بدنه اصلی اداره کل بیان کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک و همراهی مسئولان و مجموعه در جهت انجام امور محوله حرکت کنیم و جایگاه این بخش را ارتقای دهیم .

" سعید نورایمانی " همچنین اظهار امیدواری نمود: با استفاده از ظرفیت های موجود کارهای مالی استان را تسریع بخشیم و با افزایش انگیزه و توان فصل جدیدی را پیش روی بخش مالی و خزانه داری باز کنیم.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا