به مناسبت هفته شورا، دکتر میرمحمدی استاندار یزد به همراه سید حسینی معاون عمرانی استاندار وهیئت همراه با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد این هفته را گرامی داشتند.

به گفته سخنگوي شوراي اسلامي شهر يزد - در ابتدای این جلسه حجت الاسلام زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد با تشریح مهمترین برنامه های شورای شهر در هفته شورا به توضیح وچگونگی نحوه تصویب بودجه سال94 شهرداری پرداخت وافزود: امیدمان این است که در سال94 توجه ویژه به پارکها وفضای سبز سطح شهر داشته باشیم.

در ادامه سایر اعضای شورای اسلامی شهر ضمن ارائه گزارشی کوتاه از کمیسیون های مختلف شورا، به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود در زمینه مشکلات وموانع در زمینه خدمات رسانی مطلوب  به شهروندان ارائه نمودند.

بعداز ارائه نقطه نظرات اعضا، استاندار یزد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه رجب وهفته شورا، ازتلاش ها و زحمات  شورای اسلامی شهر یزد در زمینه تصویب بودجه وعوارض شهرداری قدردانی کرد و گفت: اعضای شورا باید با همفکری وهم نظری در کارها، بسیاری از اختلافات را در اتحاد با هم حل کنند.

میر محمدی افزود: امیدواریم که بسیاری از کارها وطرح های در دست اقدام شهرداری با پشتکاری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر یزد سریعتر انجام شود ودر این زمینه می توان با جذب سرمایه گذار به نتیجه ایی خوب ایده ال رسید.

وي همچنين از پيگيريها و زحمات شهردار يزد تشكر نمود.

جمع آوری متکدیان، ایجاد اشتغال، جذب سرمایه گذار و مشارکت شهروندان درحل مسائل شهری از دیگر مباحث مهم این نشست بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا