قاسمیان/ طبس:جوانان اصلاح طلب و مردم شهرستان طبس ترور شخصیتی اخیر را محکوم کرده ،از مسئولین نظامی و امنیتی شهرستان اهتمام در پیگیری و مشخص کردن شخص یا اشخاص این هرزه نگاری را خواستار شدند .

متن کامل بشرح زیر می باشد:

در مکتب انسان ساز اسلام احترام به آبروی مومن و رعایت و حفظ حقوق دیگران یک وظیفه ی شرعی و اخلاقی است و کوتاهی و قصور و تقصیر در این زمینه گناهی نابخشودنی محسوب می شود همچنین بر اساس آموزه های این دین مقدس و سیره ی پیامبر (ص) و سایر پیشوایان دینی استدلال گفتگو ، مباحثه و تبادل نظردر مسائل مختلف دینی ، سیاسی و اجتماعی و غیره اموری پسندیده شمرده شده بطوری که هم قران و هم در سنت نبوی از اظهار نظر دیگر با آغوش باز استقبال شده و دعوت به ارائه ی برهان منطقی گردیده و متقابلاً با ارائه ی براهین و استدلالهای منطقی پاسخ داده شده است .
با این ترتیب معلوم نیست کسانی که دست به هرزه نگاری بر در و دیوار می زنند و یا به اموال افراد آسیب می رسانند یا مانع سخنرانی و اظهار نظر افراد شده و یا جلسات گفتگو و سخنرانی را بر هم می زنند چگونه در پیشگاه خداوند و یا در مقابل وجدان خود اعمال و رفتار خود را توجیه می کنند.
اینچنین رزائل زشتی با هیچ منطق و استدلالی قابل قبول نیست .و هیچ عقلی آن را نمی پسندد و هر انسان منطقی آن را محکوم می کند و حامیان و عاملان این گونه اعمال که گویا فهم و شعور مردم را به مسخره گرفته اند از یک طرف آبروی خود را بیش از پیش می برند و از طرف دیگر چهره ای نامناسب از یک جامعه و شهر به تصویر می کشند چهره ای که هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی اسلامی ندارد.

قطعاً مقامات مسئول در این گونه موارد مسئولیت هایی دارند که اهتمام به آن رضایت خداوند و حمایت عامه ی جامعه را نیز به دنبال خواهد داشت .

جمعی از اصلاح طلبان و مردم شهرستان طبس

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا