جلسه هم اندیشی ستاد بزرگداشت مراسم 14 خرداد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره ) ، قیام 15 خرداد سال 42 و سالروز بزرگداشت واقعه طبس برگزار شد .

جلسه ستاد بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد و سالروز بزگداشت واقعه طبس صبح دوشنبه 31 خرداد ماه با حضور اعضای این ستاد در سالن کنفرانس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد .
در این جلسه مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ( ره ) گفت : در بحث اطلاع رسانی و پوشش خبری مراسمهای بزرگداشت 14 خرداد ماه سالروز رحلت امام راحل و 15 خرداد ماه سالروز قیام 15 خرداد پرتال خبری توسط روابط عمومی استانداری راه اندازی خواهد شد .
داوود پاک طینت ادامه داد: همه خبرنگاران رسانه های گروهی استان برای پوشش شایسته مراسمهای 14 و 15 خرداد دعوت   می شوند و اخبار ، گزارشها و مصاحبه های خود را بر روی پرتال خبری قرار می دهند تا مرجع خوبی برای مطبوعات محلی استان نیز باشد .
پاک طینت افزود: از مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی نیز دعوت خواهیم کرد تا فعالیتهای اداره های خود را بر روی این پرتال خبری قرار دهند و این پرتال بازتابی از اقدامات انجام شده مناسبتهای 14 و 15 خرداد ماه باشد .


لزوم برگزاری شایسته مراسم بزرگداشت روزهای 14 و 15 خرداد و 5 اردیبهشت سالروز واقعه طبس


در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت : با توجه به اینکه روزهای 14 و 15 خرداد ماه در امسال با ایام ولادت حضرت ولی عصر ( عج ) مقارن شده است و حضرت امام خمینی ( ره ) می فرمایند: « انتظار فرج از نیمه خرداد کشم » لازم است که مراسم بزرگداشت روزهای 14 و 15  خرداد ماه به صورت شایسته و با محور و مشارکت قرار دادن مردم برگزار شود .
حجت الاسلام و المسلمین فخر الدینی ادامه داد: همچنین شایسته است سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس و یادواره سردار رشید اسلام شهید محمد منتظر قائم در روز 5 اردیبهشت به بهترین شکل برگزار و از خانواده این شهید والامقام تجلیل شود .
همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد و دبیر ستاد بزرگداشت مراسم 14 و 15 خرداد به اعزام 17 هزار نفر زائر به حرم مطهر حضرت امام خمینی ( ره ) در سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: در سال جاری نیز با همکاری سپاه الغدیر یزد این اعزامها پر شور تر از سال قبل انجام خواهد شد .
سعید زارع افزود: روز 15 خرداد ماه الگوی بصیرت و آمادگی ملت در دفاع از ولایت است و با توجه به تقارن این ایام با ولادت امام زمان ( عج ) باید با ارتباط با ستادها و تشکلهای مردمی این برنامه ها با محتوای غنی برگزار شود.
درادامه این جلسه هر کدام از اعضاء حاضر در جلسه به بیان دیدگاههای خود در رابطه با برگزاری هر چه با شکوه تر ایام 14 و 15  خردادماه پرداختند.
همچنین مقرر شد مراسم بزرگداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس و یادواره سردار شهید محمد منتظر قائم و شهدای پاسدار در صبح شنبه 5 اردیبهشت ماه در مسجد روضه محمدیه از ساعت 8 تا 10 صبح برگزار شود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا