اولين جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد در سال 94 به رياست فرماندار يزد و با حضور كليه ادارات مرتبط تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ محمود شاكري شمسي در اولين جلسه شوراي بهداشت شهرستان يزد در سالجاري با تقدير از اقدامات يكساله اعضاي شوراي بهداشت گفت: در سال 93 دولت در حوزه بهداشت و سلامت اقدامات تأثيرگذار و خوبي را انجام داد و در شهرستان يزد نيز با تلاش و برنامه ريزي انجام شده طرح هاي خوبي به منظور كاهش مسائل و مشكلات بهداشتي انجام شد.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه هر اقدامي كه در حوزه شهرستان يزد انجام مي گيرد بايد تداوم و استمرار يابد اظهار داشت: از فصل بهار تا اواسط تابستان سال گذشته در خصوص پاكسازي و رفع آلودگي هاي بهداشتي منطقه شمالي شهر يزد به ويژه روستاي محمودي و ساير مناطق حاشيه اي شهر اقدامات خوبي صورت گرفت كه اگر نظارت هاي كارشناسان و بازرسان دستگاه هاي مرتبط از جمله مركز بهداشت،‌ دامپزشكي و شهرداري استمرار نيابد در آينده اي نزديك شاهد دپوي كود، نگهداري و ذبح غير مجاز دام و ... خواهيم بود.

وي با ابراز تأسف از رها شدن لاشه هاي حيوانات معدوم شده در برخي از مناطق حاشيه شهر يزد، خواستار پيگيري و اقدام جدي در راستاي رفع اين مشكلات تا چند روز آينده شد

شاكري شمسي در ادامه با بيان اينكه سال 95 به عنوان سال خوش آمد گويي به يزد نامگذاري شده است خاطرنشان كرد: استان يزد و به تبع آن شهرستان يزد با توجه به وجود بناهاي تاريخي، داراي ظرفيت و پتانسيل هاي بسيار مناسبي براي جذب گردشگران است.

فرماندار يزد توجه به امر بهداشت و سلامت را براي توسعه صنعت گردشگري لازم و ضروري دانست و ابراز داشت: مركز بهداشت با همكاري اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان نسب به تدوين طرح اوليه در ارتباط با چگونگي ارتقاء بهداشت محيط اقدام نمايد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا