معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در ابتدای سال ۹۴ پروانه بهره برداری کک طبس با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، گفت:۶ پروژه مهم در سال ۹۴ در استان افتتاح می‌شود

عبدالعزیز کریمی :در سال ۹۳ تعداد ۱۰۲ پروانه جواز تأسیس برای طرح‌های صنعتی صادر شد که این طرح‌ها با پیش‌بینی اشتغال برای ۵۷۱ نفر و با سرمایه‌گذاری ۳ هزار و ۴۹ میلیارد ریال بود.

وی افزود: تعداد جواز تأسیس موجود در استان ۵۵۹ مورد با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۳۸ هزار میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای ۱۶ هزار و ۶۳۸ نفر است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: در سال ۹۳ در این بخش ۴۱ پروانه بهره‌برداری بود و رتبه ما در زمینه صدور جواز تأسیس در سال ۹۲ رتبه ۳۱ در کشور و در سال ۹۳ رتبه ۲۹ و درصد اشتغال ۳۱ مورد بود.

کریمی افزود: ۴۱ پروانه بهره برداری در سال ۹۳ با سرمایه‌گذاری اولیه ۳۱۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۷۸ نفر بود و تعداد ۴۷۹ پروانه موجود با حجم سرمایه‌گذاری انجام شده که ۷ هزار و ۷۰۲ میلیارد ریال و زمینه اشتغال برای ۱۰ هزار و ۱۹۷ نفر بود.

وی از پروانه بهره برداری کک طبس خبر داد و افزود: پروانه بهره‌برداری کک طبس  در ابتدای سال ۹۴ با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال و با فراهم شدن اشتغال برای ۳۰۳ نفر صادر شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به پروانه‌های مهم قابل افتتاح در سال ۹۴ گفت: تعداد شش پروژه مهم داریم که در سال ۹۴ افتتاح می‌شوند و این پروژه‌ها با سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال و فراهم شدن زمینه اشتغال مستقیم برای یک‌هزار و ۱۳۳ نفر فراهم می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا