در ديدار مديرعامل توزيع برق با شهردار يزد ؛ راههاي گسترش همكاري ميان مديران امورها ومناطق براي بهبود خدمات شهري بررسي شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد  محمدرضا صحتي، كه به ديدار محمدرضا عظيم زاده رفته بود ، با اشاره به اقدامات سال گذشته اين سازمان در حوزه توسعه برق و بهبود روشنايي معابر شهرستان يزد اذعان كرد: توجه به زيباسازي شهر و حفظ سيماي شهري در طراحي پروژه هاي برق لحاظ مي شود.

  وي استفاده از فناوري هاي نوين در نورپردازي ها را حائز اهميت دانست و ضمن تاكيد بر كاهش تلفات در مصارف روشنايي تاكيد كرد: يكي از گام هاي موثر در كاهش تلفات شبكه هاي توزيع برق ، ساماندهي روشنايي معابر ونصب لوازم اندازه گيري براي برآورد مصرف آن است.

  اين مقام مسئول در صنعت برق به تعويض و تعمير بالغ بر 20 هزار پايه بتوني در مناطق مختلف اشاره داشت و گفت : ايمن سازي تجهيزات برق ، از وظايفي است كه در سالهاي اخير با توجه بيشتري دنبال مي شود.

 صحتي طرح كابلي شدن شبكه هاي بخشي از مسير ميدان صنعت تا فرودگاه را پيشنهاد كرد و تاكيد داشت : پيش بيني و ايجاد زيرساخت هاي لازم براي عملياتي شدن اين طرح با مشاركت شهرداري ، نيازمند برگزاري نشست هماهنگي ميان مديران امور برق و مناطق شهرداري است .

  ساماندهي تجهيزات و شبكه هاي برق ميدان بعثت و بررسي راههاي افزايش همدلي و همكاري در طرح هاي توسعه شهري از ديگر موارد مطرح شده در نشست هم انديشي مديران توزيع برق و شهرداري بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا