جام نیوزنوشت:مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: «اگر سهام باشگاه به صورت بخش بخش فروخته شود، بخشی از آن را خواهم خرید.»

حمیدرضا سیاسی که به مدت ۴ ماه و ۹ روز روزگار خود را در زندان سپری کرد حالا پس از آزادی‌ از زندان نمی‌خواهد خودش را درگیر مشکلات پرسپولیس کند.

بر اساس این گزارش، حسن زمانی رئیس کارگروه نظارت مجلس شاید برای بازارگرمی اعلام کرد که سیاسی برای شرکت در مزایده سوم باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.
با این حال سیاسی این موضوع را رد کرد و گفت: «نمی‌دانم زمانی بر چه اساسی این حرف را زده اما من در مزایده باشگاه پرسپولیس شرکت نخواهم کرد چرا که به صلاح زندگی‌ام نیست. ضمن اینکه من هنوز پرونده مخصوص در دادگستری دارم و هنوز دادگاه آن برگزار نشده و اگر قرار باشد با این پرونده در پرسپولیس فعالیت کنم به نوعی بی‌احترامی به دادگستری و دستگاه قضایی کشور است.»
سیاسی ادامه داد: «بنده فقط اعلام کردم اگر سهام باشگاه به صورت بخش بخش فروخته شود، بخشی از آن را خواهم خرید ضمن اینکه در حال حاضر باشگاه به روزهای خوب خود برگشته و نیازی به حضور من در این باشگاه نیست.»

همچنین سیاسی از مدیریت نژادفلاح نیز به نیکی یاد کرد و گفت: «نژادفلاح تا آنجا که در توانش بوده تصمیمات خوب و به موقعی برای پرسپولیس گرفته است و مدیریت او و عملکردش در پرسپولیس خوب است. در مجموع فکر نمی‌کنم در شرایط فعلی پرسپولیس احتیاجی به سیاسی داشته باشد.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا