یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان یزد در جلسه جمع بندی و پایانی قرارگاه نوروزی امام علی(ع) این استان از كاهش 30 درصدی تمامی سرقت ها در ایام نوروز خبر داد.

 به گزارش یزدفردا، سردار ایرج كاكاوند ضمن قدردانی از زحمات نیروهای پلیس استان یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس در بحث پیشگیری و كشف سرقت پیشرفت های خوب و چشمگیری را در ایام نوروز 94 داشته ایم به نحوی كه ضمن كاهش 30 درصدی در تمامی سرقت ها شاهد افزایش 26 درصدی كشف سرقت نیز بوده ایم.

 وی ضمن اشاره به كاهش محسوس تصادفات فوتی در حوزه برون و درون شهری ادامه داد: در حوزه ترافیكی با انجام برنامه ریزی لازم و شناسایی و استقرار گشت های محسوس و نامحسوس در نقاط حادثه خیز در محورهای جاده ای و شهری شاهد كاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در حوزه پلیس راه و پلیس راهور هستیم.

 سردار كاكاوند امنیت مسافران نوروزی این استان را در ایام نوروز بسیار مطلوب برشمرد و گفت: با تلاش عوامل انتظامی اعم از نیروهای گشتی كلانتری، پلیس های تخصصی و همكاری نیروهای ستادی ضمن برقراری امنیت مطلوب مسافران نوروزی و شهروندان می توانیم به این نكته مهم اشاره كنیم كه شاهد حتی یك تماس از سوی مسافران نوروزی در رابطه با ناامنی نبوده ایم.

 این مقام ارشد انتظامی در ادامه ضمن تاكید به كشفیات بسیار خوب موادمخدر در ایام نوروز و افزایش بسیار بالای این كشفیات در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خاطر نشان كرد: در زمینه كشفیات سوخت قاچاق نیز ماموران پلیس استان یزد موفق به شناسایی و كشف بیش از 73 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق شدند.

 فرمانده انتظامی استان یزد در پایان ابراز امیدواری كرد كه با همكاری مردم خوب و متدین استان یزد و همچنین با تلاش تمامی نیروهای پلیس در سایه الطاف پروردگار متعال سعی در حفظ وضعیت موجود امنیتی و ارتقاء آن را داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا