یزدفردا:فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید توسط "مقام معظم رهبری" به عنوان سال " دولت، ملت، همدلی و هم زبانی" گفت: قطعا نقش پلیس در تحقق شعار سال نقشی کلیدی خواهد بود.

به گزارشیزدفردا: سردار "ایرج کاکاوند" در مراسم صبحگاه عمومی پلیس استان یزد ضمن اشاره به حضور دلسوزانه تمامی کارکنان پلیس در انجام ماموریت های انتظامی گفت: با برگزاری جلسات و برنامه ریزی لازم و همچنین تلاش تمامی نیروهای پلیس بحث برقراری امنیت و آرامش محل اسکان مسافران نوروزی و همچنین شهروندان به خوبی انجام شد.

وی ضمن اشاره به برقرای طرح نوروزی پلیس راه و پلیس راهور از 25 اسفند 93 ادامه داد: در حوزه ترافیکی با حضور و پوشش عوامل پلیس در نقاط حادثه خیز و پیشگیری از تصادفات، شاهد کاهش تلفات در محورهای جاده ای و درون شهری بوده ایم.

سردار کاکاوند اقدامات پلیس آگاهی، اطلاعات و پلیس مبارزه با موادمخدر را در حوزه کشف سرقت، برخورد با معضلات اجتماعی، دستگیری معتادان تابلو ولگرد و همچنین کشف موادمخدر را در طول ایام نوروز تا کنون مطلوب ارزیابی کرد.

این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به کاهش 30 درصدی جرم سرقت در سطح استان خاطر نشان کرد: این موفقیت با تلاش جمعی و هم پوشانی تمامی رده های پلیسی بدست آمده است.

کاکاوند مردم را رصد کننده اقدامات پلیس دانست و گفت: مردم با رصد عملکرد پلیس، هم از کارهای پلیس تقدیر می کنند و هم انتقاد، در تعطیلات نوروز شاهد قدردانی شهروندان از عملکرد پلیس بودیم؛ اگر چه یک سری اشکالات و نواقص هم وجود دارد که امیدواریم بتوانیم در سال جدید این نقاط ضعف را برطرف کنیم .

فرمانده انتظامی استان یزد ضمن اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال " دولت، ملت، همدلی و هم زبانی" گفت: قطعا نقش پلیس در تحقق شعار سال نقشی کلیدی خواهد بود.

سردار کاکاوند افزود: پلیس با انجام بهتر ماموریت های خود در حوزه انتظامی و عملکرد و برخورد مناسب، می تواند نقش خود را در تحقق شعار سال بهتر ایفا کند تا رضایت مندی مردم را در حوزه اجتماعی بدست آورد.

وی عملکرد خوب کارکنان پلیس و ارتقاء وضعیت انتظامی استان و همچنین برطرف کردن نقاط ضعف در امورات خدماتی و خدمت رسانی به مردم را از مهمترین اهداف پلیس استان یزد در سال جدید بیان کرد.

رئیس پلیس استان یزد در خاتمه تاکید کرد: این همدلی و هم زبانی که در شعار سال اعلام شده است باید در بدنه نیروی پلیس جاری شود تا بتوانیم ماموریت های پلیسی را به خوبی و بهتر از گذشته انجام دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا