یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:مردی جوان که بنا به کینه و عداوت قبلی اقدام به نشر اکاذیب علیه یکی از شهروندان در فضای مجازی کره بود ، توسط پلیس فتا کردستان دستگیر شد .

 

به گزارش یزدفردا:رئیس پلیس فتا کردستان گفت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از مراجع قضایی به پلیس فتا با موضوع هتک حیثیت و نشر اکاذیب علیه یکی از شهروندان ، ماموران اداره مبارزه با جرایم سایبری این پلیس پیگیری پرونده را در دستور کار قرار دادند .

سرهنگ شاکری افزود : تحقیقات انجام شده از شاکی که مردی 25 ساله است نشان داد ، اخیرا فردی ناشناس از طریق شبکه های اجتماعی موبایلی و با استفاده از نرم افزار بیتالک اقدام به ارسال پیام های زشت و توهین آمیزی برای وی نموده و موجب هتک حیثیت او و خانواده اش شده است .

وی ادامه داد : در این زمینه با انجام اقدامات فنی و تخصصی هویت فرد ارسال کننده پیام ها شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی ، در شهر سنندج دستگیر شد .

رئیس پلیس فتای کردستان خاطرنشان کرد : متهم که مردی 25 ساله است ، در تحقیقات بعمل آمده اعتراف کرد بنا به کینه و عداوت قبلی با شاکی ، اقدام به ارسال پیام های توهین آمیز برای وی نموده است .

این مقام انتظامی در خاتمه اضافه کرد : با تکمیل پرونده ، متهم با دستور مقام قضایی به اتهام هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی با قرار قانونی مناسب بازداشت شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا