نشست روسای اتحادیه های صنفی، فرمانده پایگاههای بسیج اتحادیه ها و دبیران اجرایی اتحادیه های صنفی یزد با هدف تدوین برنامه های فرهنگی اصناف در سال94 با حضور محمدرضا علمدار یزدی ، رییس سازمان صنعت.معدن وتجارت یزد برگزار شد

به گزارش روابط عمومي سازمان صنعت . معدن وتجارت يزد، محمدرضا علمدار يزدي ضمن تبريك سال جديد و بهره مندي از بركات فاطمي در اين سال ،  نقش اصناف را در طول تاريخ  مثبت و سرنوشت ساز دانست وگفت: بسيج يك نهاد اجتماعي است كه با هدف پاسداري ازارزشها و آرمانهاي انقلاب بوجود آمده است و همواره همراه نظام و انقلاب بوده است.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه والای بسیج در جامعه و کشور تصریح کرد: بسیج اصناف بايد به دنبال بازار اسلامی باشد، بازاری که ربا، کم فروشی و گران فروشی ندارد و در جهت اصلاح جامعه قدم بر می دارد.

رييس سازمان صنعت.معدن وتجارت در ادامه سخنانش به برنامه های دولت در اجرای اقتصاد مقاومتی تاكيد كرد

سرگرد سلمانی مسئول بسیج اصناف يزد نيز به ارائه گزارش عملکرد سال 93 و ارائه برنامه های سال 94 پرداخت. وی سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای سال را الگوی رفتاری بسیج برای سال 94 عنوان کرد و ادامه داد: رهبری راه را به ما نشان داده اند و اگر ما در این راه قدم برداریم حتمی به تعالی خواهیم رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا