یزدفردا -طبس:جلسه پرسش و پاسخ در سالن 300 نفری همایش هلال احمر طبس ببا حضور مسئولین و نماینده مردم طبس انجام شد.

جلسه از ساعت 20روز چهارشنبه 26 فروردین ماه شروع شد و پس از سخنرانیهای تنی چند از مدعوین و مسئولین در ساعت حدود 21:30 سوالات مطرح و پاسخ داده شد و در ساعت22 بپایان رسید .

در این جلسه نماینده مرم شریف طبس با قرائت نامه استاندار یزد به وزارت کشور  که در خبرهای قبلی گزارش ان خدمت فرداییان داده شد پیرامون الحاق و انزاع طبس و دغدغه مردم پیش رفت.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_90251.jpegدر همین رابطه با  محمود فرحبخش قائم مقام ستاد نظرسنجی شهرستان طبس که برای بازگشت به استان یزد تشکیل شده بود گفتگوی اختصاصی ترتیب دادیم که متن کامل این گفتگو در ادامه می خوانید .

با سلام و اهداء ادب و خسته نباشید خدمت شما سرور ارجمند، قبلا ازینکه این فرصت رو در اختیار ما گذاشید سپاسگزارم

-با سلام و احترام به شما و همکارنتان ومخاطبین محترم یزد فردا

 بعنوان اولین سوال بصورت خلاصه از عملکرد ستاد نطرسنجی و اقداماتی که انجام داده اید را بفرمایید

-ابتدائا بنا بدرخواست جناب آقای دکتر عبداله زاده ستادی متشکل از 30نفر از بزرگان و معتمدین باضافه شورای محترم شهر طبس به ریاست خود ایشان شکل گرفت که پس از بحث و تبادل نطر مقرر شد نظرسنجی انجام شود.

نظرسنجی با 78%موافق بازگشت به استان یزد و 8%مخالف به پایان رسید و بنا به گفته نماینده محترم مردم شریف شهرستان طبس که پیگیر اکثریت (50+1%)خواهند شد پیگیریها آغاز شد و مقرر گردید بنده بعنوان نماینده اعضاء ستاد در جلسات خارج از شهرستان شرکت نمایم .

 ازاین رو دیداری با جناب آقای انصاری نماینده پارلمانی هیئت دولت داشته که ایشان قول دادند پس از تنظیم لایحه کمک کنند انجام شود همچنین دیداری با وزیر کشور که ایشان هم قول دادند بعد از لایحه تقسیمات کشوری در مدت دو ماه مسئله را حل نمایند .

ستاد نظر سنجی از نماینده محترم درخواست کرده بود که دیداری با ریاست محترم جمهور جناب اقای دکتر روحانی هماهنگ شود که آقای عبداله زاده گفتند وقت گرفتن سخت است بنابراین مقرر شد با معاون اول ایشان هماهنگی انجام گردد که ایشان پیشنهاد دادند با نمایندگان یزد دیداری داشته باشیم که متاسفانه هیچکدام انجام نگرفت .

- در مورد ارسال نامه به استاندارها نظرتون چی بود ؟

بنده پس از اطلاع از این موضوع با شادروان مهندس شکیبی مشورت نموده که ایشان گفتند نامه به استاندار و خواستن نظر یک دام است چرا که طبس 11 سال جزئی از یزد بوده و مردم طبس خواستار بازگشت به استانی که بوده اند میباشند که بعد از انتقال این دغدغه جناب آقای دکتر عبداله زاده بنقل از وزیر محترم گفتند نظر استاندارها شرط تصمیم گیری نیست و نگران نباشم .

توضیح:طبس راه موفقیت خود را در اتحاد باید جستجو کند و قطعا نماینده مردم شریف طبس و تمام علاقمندان طبس باید برای اعتلای نام طبس از هیچ تلاشی فروگذار نکنند و قطعا طبس نامی است که همیشه خواهد بود چه در استان یزد چه در استان خراسان رضوی و چه در استان خراسان جنوبی .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا