محمد رضا صباغیان در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بافق فردا که بعد از برگزاری کارگروه پی گیری مطالبات بافق و هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد برگزار شد گفت:در این جلسه مسؤلین بافق و اعضای کارگروه متفق القول بر احقاق حقوق بافق پای فشردند .
وی ادامه داد: جو همدلی و همزبانی حاکم بر جلسه موجب شد مصوبات خوبی برای بافق و کارگران شرکت سنگ آهن مرکزی بافق داشته باشیم.
نماینده کارگران تفویض اختیار کامل از سوی هیات مدیره صندوق فولاد به مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق مبنی بر اقدام برای ارتقا وضعیت شغلی کارگران قرارداد معین به حالت روز مزد دائم این مجموعه معدنی را یکی از مهمترین مصوبات امروز کارگروه عنوان کرد.
صباغیان قرار تشکیل جلسه اعضای کارگروه و هیات مدیره صندوق با کمیسیون حقوقی مجلس برای یافتن راهکار قانونی اختصاص ۱۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی به شهرستان بافق را که مقرر شد با پی گیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در هفته آینده انجام پذیرد از دیگر مصوبات مهم جلسه امروز کارگروه نام برد.
تاکید بر حضور مدیر عامل یا یکی از اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد در جلسات گزارش دوماهانه کارگروه به مردم شهرستان،مطلب دیگری بود که محمد رضا صباغیان به عنوان مصوبه مجدد جلسه امروز از آن یاد کرد.
لازم به ذکر است جلسه امروز مصوبات مهم دیگری نیز در پی داشته که پس از مصاحبه با دبیر کارگروه مطالبات بافق درج خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا