یزدفردا- طبس- حقانی/ به گزارش حوزه رسانه شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، شورای عالی قشر بسیج کاگری استان خراسان جنوبی به میزبانی پایگاه شهید احمدی روشن مستقر در شهرداری طبس تشکیل جلسه داد.

تیمور مقدس زاده خسروی در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 5 اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس گفت: آنچه امروز در عرصه های مختلف اقتصادی و اجتماعی برای کشور محقق شده، نتیجه همت و همکاری کارگران است.

سرپرست شهرداری طبس به بیان گوشه ای از عملکرد پایگاه بسیج شهید احمدی روشن پرداخت و افزود: یادواره شهید مصطفی احمدی روشن بعنوان یک رخداد ارزشمند در حوزه بسیج کارگری شهرداری طبس در سال 93 بود و که البته برنامه های مطلوب دیگری نیز در آستانه نوروز 94 انجام شد.

وی تصریح کرد: در راستای رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب با نصب پایه های پورتابل، پیام های فرهنگی، اجتماعی و فرمایشات مقام عظمای ولایت و نیز امام راحل(ره) به طور هفتگی در معرض دید شهروندان قرار می گیرد.

مقدس زاده افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در مصارف شهرداری را مهمترین دستور کار قرار داده ایم و سعی همکاران ما بر این است که پروژه های عمرانی حوزه شهری توسط نیروهای شهرداری انجام شود.

در این نشست سرهنگ کریم زاده مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالرضا، سرهنگ صادق احمدی فرمانده بسیج ناحیه طبس و امیری دبیر شورای عالی قشر بسیج کارگری و اعضای این شورا در استان خراسان جنوبی حضور داشتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا