سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / در ساعت 10:30 دقیقه بعداظهر روز دوشنبه مورخ 94/01/24 در حالیکه اعضای محترم شورای اسلامی در جلسه رسمی شورا مشغول به خدمت بودند ، یکی از شهروندان با مراجعه به دفتر شورای اسلامی واقع در سر درب باغ گلشن مراجعه و اظهار داشت که توسط شخص یا اشخاصی مغرض و معلوم الحال بر روی خودرو شخص آقای علیرضا عبدالرحیمی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر طبس نوشته هایی توهین آمیز و غیر شرعی و ضد اخلاقی با اسپری رنگ مشکی در اطراف خودرو ایشان نوشته اند که جلسه شورای اسلامی با تعطیلی نمودن جلسه شورا به محل پارک خودرو که مقابل میدان انقلاب اسلامی (میدان باغ گلشن) مراجعه و شاهدچنین اقدام ووقیحانه بودند.

علاوه بر آن در همان شب در یک حرکت کامل همسو و غیر اخلاقی و ضد فرهنگی در پنج نقطه مختلف شهر از جمله:

1: دیوار دبستان شاهد 2: دیوار مدرسه راهنمایی نمونه دولتی حضرت فاطمه (س) 3: دیوار مدرسه نمونه دولتی پنجم اردیبهشت 4: دیواره آب انبار چهار راه قدس 5: دیوار دبستان عزیزی ، برعلیه این عضو هیئت رئیسه و فعال شورای اسلامی شعارهایی اهانت آمیز نوشته اند.

آقای عبدالرحیمی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر طبس در واکنش به این اقدام وقیحانه از تمامی دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی درخواست کرد نسبت به شناسایی و مجازات آمران ، عامل یا عاملان این حرکت غیر اخلاقی و ضد انسانی و ناجوانمردانه اقدام نمایند.

وی در ادامه افزود در زمستان سال 1392 بر علیه اینجانب ، شهردار وقت جناب مهندس اشرفیان ، مهندس طوسی ، آقایان جعفریان و عراقی شعارهایی توهین آمیز و غیر اخلاقی بر دیوار سرویسهای بهداشتی باغ گلشن و میدان امام خمینی (ره) و چند مکان دیگر اشخاص مغرض و بی فرهنگی نوشته بودند . اگر دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی در آن زمان برخورد مناسب وشدید با آمران و عوامل آن میکردند امروزه شاهد این چنین جسارتها و توهینهایی از اشخاص ... نبودیم.

وی افزود اگر دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی در شناسایی و برخورد با این عوامل دست نشانده و خود فروخته وبی منطق کوچکترین تعلل نشان دهند نه تنها در پیشگاه الهی مسئول خواهند بود بلکه باعث تبری این حرکت زشت و زننده به سایر خادمین ملت و مخصوصا شهرستان طبس خواهند شد و هیچ مسئولی چه خود و چه خانواده امنیت جانی و مالی و شخصیتی نخواهد داشت.

آمران و حامیان این اقدام وقیحانه بدانند که اگر این گونه ادامه یابد هم از شر تروریستهای شخصیتی  دست نشانده خود در امان نخواهند ماند. وی افزود این گونه اقدامات ضد اخلاقی و ضد فرهنگی و هتک حرمتها کوچکترین خللی در ادامه راه اینجانب در امر خدمتگزاری به مردم همیشه در صحنه و انقلابی طبس به عنوان یکی از خادمین کوچک آنان نخواهد داشت بلکه مصمم تر از گذشته در جهت خدمتگزاری به این مردم مظلوم و مومن از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا