جشنواره فرهنگی ورزشی فاطمی به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا(س) و مقام زن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، جشنواره فرهنگی ورزشی دختران فاطمی به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مقام مادر، عصر روز چهارشنبه 26 فروردین ماه از ساعت 16 با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، حسن آتش افروز رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق و جمعی از بانوان ورزشکار این شهرستان در سالن کوثر برگزار شد.

در این جشنواره دختران ورزشکار در رشته ها و در رده های سنی مختلف به اجرای برنامه های شاد ورزشی پرداختند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در دراین آیین ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و هفته زن،گفت حضرت زهرا (س) الگوی کاملی از یک بانوی با ایمان، ولایت‌مدار و مسلمان است که الگوگیری از این بانوی بزرگ اسلام ما را در مسیر سعادت قرار می‌دهد.

شریعتی در ادامه خواستار روی آوردن همه زنان و دختران به ورزش و تفریحات سالم شد و اظهار داشت: چنانچه ما خواهان جامعه ای سالم ، با نشاط و سرزنده هستیم  باید مادرانی ورزشکار داشته باشیم.

وی افزود: حضور بانوان درمیادین ورزشی می تواند زمینه ساز سلامت جامعه شود به همین دلیل توجه به این بخش ضروری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه تصریح کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که ورزش در سبد خانواده ها قرار گیرد و زمانی که ورزش جزئی از زندگی مردم شود، سلامت جامعه تامین و  ناهنجاری های اجتماعی کاهش خواهد یافت..

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم از بانوان ورزشکار مدال آور این شهرستان از سال 90 تاکنون و همچنین مربیان زن در رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا