یزدفردا:فرماندار تفت در اولین نشست همفکری و هم اندیشی کارکنان فرمانداری در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" بر خلاقیت و نوآوری در کارها به منظور توسعه روز افزون شهرستان تاکید کرد.

به گزارش یزدفردا به نقل از روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست که در محل فرمانداری تفت و با حضور معاون فرماندار، بخشداران شهرستان و جمعی از کارکنان فرمانداری برگزار شد با قدردانی از خدمات و تلاشهای کارکنان فرمانداری گفت: تنها با وجود یک بدنه کارشناسی قوی و فعال در نهادهای اجرایی شهرستان می توان رشد و پیشرفت تفت را تضمین کرد.

فرماندار تفت با بیان این که همه باید خداوند متعال را ناظر بر اعمال و کارهای خود بدانیم ادامه داد: کارگزاران دولتی در برابر فرصتی که برای خدمت گذاری به مردم دارند مسئولند و باید با بهره گیری از توان خود و امکانات موجود بهترین خدمت را به مردم ارائه نمایند.

زارع با تاکید بر مشارکت و تعاون در پیشبرد فعالیت های سازمانی گفت: مشارکت و تعاون، زمینه ساز هم افزایی در امور شده و بهره دهی فعالیت ها را افزایش خواهد داد.

فرماندار تفت قانون را ملاک عمل کار همه کارشناسان دانست و گفت: همه کارشناسان و کارکنان دستگاههای اجرایی باید از اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید آگاه باشند و با برنامه ریزی های دقیق زمینه تحقق برنامه های دولت را فراهم کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اولویت های کاری سال 94 ، برگزاری شایسته و سالم انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی را مهم ترین برنامه سال جدید عنوان کرد و خواستار فراهم نمودن شرایط حضور حداکثری مردم در عرصه تعیین سرنوشت خود شد.

در ادامه این نشست جمعی از کارکنان فرمانداری تفت به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.




سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا