یزدفردا:در دیدار مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با رضایی  معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار یزد بر نقش تاثیرگذار بندرخشک در رونق اقتصادی و بازرگانی استان تاکید شد.

بنابراین گزارش عباسعلی رضایی،  معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار یزد در این دیدار با اشاره به عملکرد گروه تعاونی پیشگامان در جلب اعتماد عمومی و اجرای پروژه های ملی در سطح استان و کشور خاطرنشان کرد:  گروه پیشگامان با رویکرد تعاونی و اجرایی پروژه های بزرگی همچون فیبرنوری زیر دریایی، پروژه های فناوری اطلاعات و ... توانسته است اعتماد عمومی مناسبی را به دست بیاورد و برای حفظ آن باید تلاش روزافزون صورت گیرد.

رضایی افزود: استفاده از پتاسنسیل ایجاد شده در این مدت در جهت توسعه کمی و کیفی صنایع مرتبط با حوزه کاری در استان باید اولویت گروه پیشگامان قرار گیرد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_90033.jpeg

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار یزد با اشاره به قابلیت های گسترده در بندرخشک پیشگامان خاطرنشان کرد: این بندرخشک با توجه به وسعت و قابلیت های اقتصادی و تجاری می تواند جزو منطقه ویژه علم و فناوری  قرار گیرد و سنایع این مطنقه ویژه از پتانسیل بالای خدمات ارزش افزوده این بندرخشک بهره ببرند.

همچنین در این دیدار محمد سعید آدابی مدیر عامل بندرخشک پیشگامان یزد نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از روند شکل گیری و همچنین فعالیت های در دست اقدام فعلی بندرخشک پیشگامان یزد پرداخت.

وی افزود: روند اجرایی ساخت بخش های مختلف بندرخشک در حال انجام است و طبق برنامه زمابندی فاز نخست بندرخشک یزد در سال 95 به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل بندرخشک پیشگامان یزد با اشاره به اعتماد مردم در مشارکت در اجرای این پروژه عظیم ملی گفت: خوشبختانه با روند طی شده مفتخریم اعلام کنیم طبق برنامه زمان بندی به پیش می رویم.

در این دیدار که فداکار مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری یزد نیز حضور داشت بر همکاری و پیگیری مسائل فی مابین تاکید شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا