یزدفردا:كميته مشترك سه جانبه متشكل از نمايندگان سازمان نظام مهندسي ساختمان، اداره كل صنعت، معدن و تجارت و شركت شهرك هاي صنعتي تعامل و همكاري اين سه دستگاه را سرعت مي بخشد.

به گزارش یزدفردا در ديدار رئيس و اعضاي هيئت رئيسه سازمان با مدير كل صنعت، معدن و تجارت ضمن توافق براي تشكيل اين كميته مقرر شد جلسات روساي دستگاه هاي ياد شده نيز به صورت فصلي برگزار و در آن نحوه اجراي خدمات فني- مهندسي طرح هاي ارائه شده از سوي بخش خصوصي در حوزه هاي صنايع و معادن مورد  بررسي قرار گيرد.

در اين نشست آقاي مهندس فرشيد رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با اشاره به آشنايي روز افزون مردم و دستگاه ها با حوزه كار اين سازمان خاطرنشان كرد: سياست دولت بر كوچك سازي بدنه خود و تقويت و گسترش نهادهاي مردمي است و از همين رو سازمان نظام مهندسي ساختمان به عنوان يك نهاد بزرگ صنفي مي تواند نقش بارزتري در عرصه توسعه و آباداني بر عهده گيرد.

آقاي مهندس علمدار مدير كل صنعت، معدن و تجارت نيز با اشاره به توانمندي هاي عظيم مهندسان هم افزايي اعضاي سازمان را با مديران و كارشناسان بخش صنعت و معدن فرصت ارزشمندي براي استان يزد توصيف كرد.

 اضافه مي شود براساس تفاهم نامه مشترك بين سازمان نظام مهندسي ساختمان و شركت شهرك هاي صنعتي، امور نظارت بر اجراي ساخت و ساز در شهرك هاي صنعتي طبق قانون به اين سازمان واگذار شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا