یزدفردا:سازمان استاندارد به طور جد مدافع حقوق مردم در حوزه های مربوط به استاندارد بوده که اگر رعایت استاندارد در جامعه ما نهادینه شود بسیاری از مشکلات موجود مرتفع خواهد شد
این مطلب را محمد حسین ماجدی اردکانی،مدیر کل اداره استاندارد استان یزد،در جلسه هم اندیشی با مهندس شهابی شهردار اردکان عنوان وگفت: این اداره کل آمادگی لازم برای ارائه خدمات هر چه  بهتر به مردم خوب  ومتدین در جای جای استان را داشته واز هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد نمود.
وی در محل دفتر شهردار اردکان، با اشاره به اینکه شهرداریها و شوراهای شهر می توانند پیش رو در حوزه استاندارد باشند افزود: استاندارد مصداق اصلی حقوق شهروندی است و اعضای محترم شوراها می توانند با ارائه و تصویب برنامه هایی سازمان استاندارد را یاری کنند
ماجدی اردکانی نقش مدیران شهری را در ارائه کالاهای استاندارد بسیار مهم دانست و اظهار داشت: به طور قطع و یقین دغدغه های مدیران شهری در حوزه استاندارد می تواند راه گشای بسیاری از مسائل باشد و در نتیجه ارائه خدمات و کالا با بهترین وجه به مردم را به دنبال خواهد شد.
مدیر کل اداره استاندارد استان یزد به مشکلات زیست محیطی در شهرستان اردکان اشاره کرد و ادامه داد: رویکرد سازمان استاندارد این است که طبق قوانین موجود و با همکاری دیگر سازمانها و ارگانها مشکلات و معظلات را پیگیری و رصد کند و انشاالله با تعاملاتی که انجام شده نواقص موجود را رفع خواهیم کرد.
در ادامه شهردار اردکان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر کل استاندارد به فواید استاندارد اشاره کرد و افزود: داشتن وسایل و خدمات استاندارد از حقوق اصلی مردم است و شهرداری در حوزه فعالیت های خود به این مهم توجه ویژه ای خواهد داشت .
وی به احداث اولین شهربازی استاندارد استان یزد در اردکان اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه شهرداری اردکان با همکاری سازمان استاندارد در حال آماده سازی اولین پارک بازی استاندارد است که این عزم جدی شهرداری در ارائه خدمات مطلوب را به مردم نشان می دهد.
محسن ملت رئیس شورای اسلامی شهر نیز در این جلسه به بحث آموزش شهروندان اشاره کرد و گفت: باید باوری در مردم ایجاد کرد که کالاها و خدمات استاندارد را مطالبه کنند و این جز با آموزش صحیح امکان پذیر نیست.
وی با بیان اینکه راه اندازی ایستگاههای سلامت و دوره های آموزشی در پارک ها و اماکن عمومی از ضروریات است تاکید کرد: امیدواریم با حمایت اداره کل استاندارد دوره های آموزشی با حضور اساتید مجرب در حوزه های مختلف برگزار شود که انشاالله سرآغاز خدمات بهتری خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا