بر اثر بارش باران و سیلاب، که در سال های اخیر بی نظیر بود، آب سد کرج 8 متر بالا آمد. اخبار اجتماعی ، آب سد کرج 8 متر بالا آمد! : بر اثر بارش باران و سیلاب، که در سال های اخیر بی نظیر بود، آب سد کرج 8 متر بالا آمد.


 «محمد تقي ايراني» گفت: در جلسه شوراي مديريت بحران استان البرز و گزارشات ميداني از بخش هاي آسيب ديده ارائه شد، ارزيابي اوليه تخريب تعدادي پل در روستاهاي طالقان بالا و جاده چالوس و همچنين طغيان رودخانه کرج و تخريب باغات و مزارع به ويژه در روستاهاي شهرستانک، شيلينگ، آسياب درگاه، درده، تخريب پل در روستاي لانيز، انجام شد.

وي افزود: از ديگر خسارات مي توان به قطع ارتباط با ساير مناطق، خسارت به اکثر رستوران ها و مهمان سرا هاي جاده چالوس، تخريب و پيشروي آب در آکس جاده و شستن زير جاده و ايجاد گودال هاي عميق در نقاط متعددي از مسير جاده چالوس ريزش کوه در اکثر راه هاي روستايي، اشاره کرد، که بر اساس اين حوادث جاده چالوس تا اطلاع ثانوي مسدود است.

اين مسئول خاطر نشان کرد: با تخريب تعدادي از تير برق ها، برق در مناطق ياد شده قطع شد، ولي با تلاش ماموران اداره برق در تمامي نواحي اين معضل برطرف شد.

وي اذعان کرد: براي جبران خسارات ناشي از سيل در اسرع وقت و با کمک استاندار البرز اقدام مي شود، اکنون نيز براي مناطق سيل زده توسط بالگرد مواد غذايي و امدادي فرستاده شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا