یزدفردا"سرویس اجتماعی:حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از دستگیری فردی که از طریق طراحی جعلی وب سایت اقدام به کلاهبرداری می کرده است خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا:،سرهنگ "كوره بلاغی" رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در مصاحبه با خبرنگار پلیس گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی از طریق درج آگهی تبلیغاتی در فضای مجازی با عنوان طراح وب سایت اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های تخصصی در فضای مجازی توسط تیم كارشناسی متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر به پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینكه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی معترف و انگیزه خود را ازاین اقدام کسب درآمد غیرقانونی عنوان كرد تصریح نمود: نامبرده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در پایان به شهروندان توصیه کرد: مراقب آگهی تبلیغاتی فریبنده موجود در فضای مجازی باشید قبل از این که پولی پرداخت کنید اطلاعاتی راجع به سابقه فروشنده به دست آورید و آن را بررسی کنید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا