ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ (آيه ۱، سوره مباركه قلم)
سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / در پي درج  انتشار خبري غيرموثق با عنوان «سهرابي رئيس شبكه بهداشت و درمان طبس شد/ بيمارستان طبس پس از الحاق به خراسان جنوبي تجهيز شد» در روز يكشنبه مورخ ۹۴/۱/۲۳ ساعت ۹:۵۶ بر روي یکی از سایت های مجازی  اعلام مي گردد:
 تا اين لحظه از سوي دكتر كاظم قائمي رئيس دانشگاه علوم پزشكي بيرجند حكم جديدي مبني بر انتصاب رئيس شبكه بهداشت و درمان طبس صادر نگرديده است و دكتر جواد سهيلي همچنان مسئوليت اين شبكه را برعهده دارند.
لازم به ذكر است دكتر سهيلي از پرسنل دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد صدوقي يزد بوده كه پس از الحاق طبس به استان خراسان جنوبي با توجه به ارائه خدمات بهداشتي درماني بسيار ارزنده و شايسته كه به مردم شريف شهرستان طبس داشته و به دليل نياز دانشگاه به خدمات ايشان  علي رغم درخواست هاي قبلي ايشان مبني بر لغو ماموريت و اشتغال در پست سازماني  محل استخدام(دانشگاه علوم پزشكي يزد) تاكنون با در خواست ايشان موافقت نگرديده است.
گفتني است دكتر سهرابي در حال حاضر همچنان به عنوان معاون بهداشتي و جانشين رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مذكور مشغول به خدمت مي باشند.
پايگاه اطلاع رساني روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي بيرجند با توجه به درج خبر مورد اشاره و همچنين انتشار اخبار غير موثق در رابطه با مجموعه هاي تحت پوشش اين دانشگاه در طي روزهاي اخير از سوي برخي پايگاه هاي خبري، از رسانه هاي خبري فعال در سطح استان انتظار دارد در سال" دولت و ملت، همدلي و هم زباني" ضمن پرهيز جدي از انتشار اخبار به نقل از منابعي كه موثق نيستند موجب بي اعتمادي و نارضايتي مردم شريف استان از رفتار رسانه اي خويش نگردند و قبل از درج هرگونه خبري در ارتباط با اين دانشگاه صحت آن را از روابط عمومي دانشگاه جويا شوند. چرا كه در صورت تكرار اين رويه كه تشويش اذهان عمومي را به دنبال دارد اين دانشگاه اقدام به پيگيري از مراجع قانوني ذيصلاح خواهد نمود.
بي شك مردم محترم و گرامي استان خراسان جنوبي هم از رسانه هاي خبري انتظار دارند در انتشار اخبار، ضمن انعكاس حقايق، در انجام رسالت خود مبني بر خبر رساني و اطلاع رساني صحيح، دقت كافي را لحاظ نمايند و از درج و انتشار اخبار بدون بررسي صحت و سقم آن خودداري نمايند.
در پايان يادآور مي شويم كه دانشگاه علوم پزشكي بيرجند به منظور ارائه خدمات شايسته بهداشتي درماني مهمترين اولويت خويش را اجراي موفق طرح عظيم تحول نظام سلامت قرار داده است كه اين امر مستلزم تلاش هاي شبانه روزي مجموعه دانشگاه مي باشد و البته علاوه بر همراهي مسئولين و مردم، همكاري رسانه ها در اطلاع رساني شفاف و صادقانه موجب دلگرمي  اساتيد، كاركنان، دانشجويان و كادر بهداشتي درماني اين دانشگاه براي اجراي هر چه بهتر اين امر خواهد بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا