مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان يزد گفت : فعاليت در حوزه ي آبرساني يك خدمت خاص است كه داراي اجر معنوي در دنيا و آخرت مي باشد

مدير عامل شركت آب وفاضلاب استان يزد گفت : فعاليت در حوزه ي آبرساني يك خدمت خاص است كه داراي اجر معنوي در دنيا و آخرت مي باشد .

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد علي اسلامي در اولين ديدار عمومي با كاركنان  ضمن تبريك سال نو از تلاش و زحمات پرسنل در طول سال گذشته تقدير و تشكر كرد .

اسلامي با اشاره به نام گذاري سال 94 از سوي مقام معظم رهبري به سال همدلي و همزباني ملت و دولت اظهار داشت : در حوزه ي فعاليت ما نيز بايد همدلي و همزباني بيش تري وجود داشته باشد تا خدمت رساني به مردم به نحو احسن انجام گيرد .

وي بيان كرد : فعاليت در اين حوزه نيازمند استمرار است و يك لحظه توقف در آن جايز نيست چرا كه آب نياز اصلي انسان است و بايد در طول شبانه روز آب با كيفيت بالا در شبكه هاي شهر جاري و در اختيار مردم قرار گيرد .

وي ضمن اشاره به مسئله كمبود آب استان اظهار داشت : بايد برنامه ريزي هاي كوتاه مدت،ميان مدت و بلند مدت در راستاي رفع كمبود آب انجام شود .

مدير عامل شركت آبفا فراگيري آموزش هاي تخصصي در تمام حوزه ها را بسيار ضروري دانست و افزود : در اين راستا ، ساعت آموزش بيشتري در سال جاري براي كاركنان در نظر گرفته شده است .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا