سعید فتحی سرپرست یزد فردا "طبس/ رمضان کریتی ثانی اظهار داشت: در سه ماهه پایانی سال جاری تا 15 اسفند 1393 مقدار تولید زغال‌سنگ خام و کنسانتره در این شرکت به ترتیب 255 هزار تن و 95 هزار تن بوده است. 

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس گفت: تولید تجمیعی این دو محصول از ابتدای سال جاری تاکنون به بیش از یک‌میلیون تن زغال‌سنگ خام و حدود 412 هزار تن کنسانتره رسیده است. پیش‌بینی می‌شود افزایش تولید تا پایان سال به یک‌میلیون و 140 هزار تن محصول خام و 430 هزار تن کنسانتره برسد و تولیدات شرکت در سال جاری فرا‌تر از اهداف برنامه خواهد بود. 

وی اضافه کرد: در سال جاری افزایش بیش از 80 درصدی استخراج زغال‌سنگ خام و رشد 34 درصدی تولید کنسانتره در مقایسه با سال گذشته را داشته‌ایم و نیل به این اهداف و موفقیت‌ها را حاصل تلاش جمعی مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت می‌دانم. 

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس خاطرنشان کرد: میزان حفریات زیرزمینی انجام شده در تونل و مسیرهای معدنی در سه ماهه انتهایی سال جاری نیز تا این تاریخ یک‌هزار و 231 متر و در مجموع از ابتدای سال بالغ بر 5 کیلومتر بوده است که پیش‌بینی می‌شود این رقم تا پایان سال جاری به 5 هزار و 300 متر افزایش یابد. 

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا