سعید فتحی سرپرست یزد فردا" طبس / معاون عمرانی استاندار در بازدید از بخش دیهوک ۱۲ کیلومتر از پروژه احداث باند دوم جاده دیهوک – فردوس را بازگشایی نمود.

معاون عمرانی استاندار در بازدید از بخش دیهوک ۱۲ کیلومتر از پروژه احداث باند دوم جاده دیهوک – فردوس را بازگشایی نمود.

مهندس نخعی‌نژاد و همراهان از منطقه گردشگری آب گرم دیگ‌رستم نیز بازدید و در خصوص احداث مجتمع رفاهی و تفریحی و همچنین مسجد و نمازخانه با همکاری آستان قدس رضوی و ادارات و نهادهای دولتی قول مساعد داد.

وی همچنین از پروژه روکش ماسه آسفالت جاده دیهوک – راور بازدید و از زحمات و تلاش‌های راهداران و اکیپ‌های راهداری که در کاهش حوادث جاده‌ای بسیار موثر بوده قدردانی نمود.

معاون عمرانی استاندار همچنین از روستاهای زنوغان و اسفندیار بازدید و در خصوص بهسازی ورودی روستای زنوغان و ثبت بافت تاریخی و تامین اعتبار جهت بهسازی و آسفالت بولوار ورودی و همچنین رفع مشکل آب شرب روستاهای دهستان کویر قول پیگیری داد.

مهندس جعفری مدیر کل راه و شهرسازی استان نیز در این بازدید به اجرای پروژه احداث باند دوم دیهوک فردوس به طول ۲۷ کیلومتر اشاره کرد و افزود: ۱۲ کیلومتر از این مسیر که جهت اجرای آن تاکنون چهار میلیار تومان هزینه شده است بازگشایی شد که در صورت تامین اعتبار عملیات اجرایی ادامه مسیر نیز ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به اجرای قطعه هفتم باند دوم دیهوک – راور به طول ۴۷ کیلومتر و اعتبار ۱۶ میلیار تومان اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری ۱۵ کیلومتر از این مسیر حد فاصل سه راهی راهداران تا ده ته نیز بازگشایی شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همچنین از آغاز پروزه بهسازی جاده دیهوک – طبس در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: این طرح با هدف بهسازی مسیر و حذف آبنماهای موجود و تبدیل این آبنماها به پل با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

گفتنی است پروژه احداث باند دوم دیهوک فردوس از سال ۱۳۸۳ آغاز شده که ۱۲ کیلومتر از این پروژه به بهره‌برداری رسید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا