بخشدار مركزي يزد در جمع دهياران روستاهاي بخش مركزي يزد ضمن اعلام ايجاد كارگروه توسعه و اتاق فكر بخش مركزي در سالجاري، اولويت و برنامه هاي بخشداري مركزي در سال 94 را تشريح نمود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، حسين عسكرزاده در جمع دهياران روستاهاي بخش مركزي كه مديرعامل شركت تعاوني همياري دهياري ها نيز حضور داشت با تبريك ميلاد حضرت فاطمه زهرا (س) از تلاشهاي اعضاي شوراهاي اسلامي روستاها و دهياران بخش مركزي در سال 93 و ايام تعطيلات نوروز 94 تقدير نمود.

بخشدار مركزي يزد با بيان اينكه براي پيشبرد اهداف در سالجاري بايد هر يك از دهياران برنامه هاي خود را ارائه نمايند اظهار داشت: پيگيري مسائل بهداشتي و زيست محيطي ،گردشگري و توجه به بخش عمران و آباداني  روستاها از مهمترين اولويت هاي بخشداري مركزي در سال 94 خواهد بود.

وي با اعلام از ايجاد كارگروه توسعه و اتاق فكر بخش مركزي در سالجاري خبر داد و خاطرنشان ساخت: با مشاركت و استفاده از نظرات شوراهاي اسلامي، دهياران و افراد صاحب نظر در زمينه هاي اقتصادي ،فرهنگي، عمراني،‌ ورزشي و ... به دنبال رفع مسائل و مشكلات روستاها هستيم.

عسكرزاده در ادامه با اشاره به سال 95 كه به عنوان سال خوش آمدگويي به استان يزد نامگذاري شده است، خواستار ارتقاء‌جايگاه بخش مركزي در بحث گردشگري و افزايش سهم روستاهاي بخش مركزي در حوزه گردشگري شد.

بخشدار مركزي همچنين بر احيا  و مرمت آثار و ابنيه ي  تاريخي روستاهاي بخش مركزي بويژه، قلعه ي روستاي خويدك، مجموعه شهداء و بافت تاريخي روستاي فهرج تاكيد نمود و افزود: بخشداري مركزي در صدد برنامه ريزي جهت برپايي جشنواره ها و بازارچه هاي محلي، بازي هاي بومي، نمايشگاه هاي صنايع دستي و كتاب با محوريت دهياري ها و سازمان هاي مردم نهاد در بافت تاريخي فهرج در سالجاري مي باشد.

عسكرزاده در پايان با تأكيد بر تعريف و ارسال اولويت پروژ ه هاي عمراني روستا توسط دهياران گفت: دهياران بايد در زمينه جذب كامل اعتبارات مربوط به حوزه هاي راه روستايي و  پروژه هاي عمراني تلاش نمايند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا