فرماندار يزد با بيان اينكه توجه به بهداشت محيط بايد در اولويت كاري مركز بهداشت شهرستان در سالجاري قرار گيرد خاطرنشان ساخت: در جلسات شوراي بهداشت شهرستان بايد مصوبات كارشناسي شده در اين زمينه مطرح تا پس از تصويب اعضاء،‌ اجرايي شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي به همراه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد از مركز بهداشت شهرستان بازديد كرد.

فرماندار يزد در اين بازديد با تبریک سال جدید و اشاره به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال « دولت و ملت، همدلي و هم زباني » اظهار داشت: اميدواريم در سال جاري مردم و مسئولان با همكاري و تعامل دست به دست هم داده‌ و شاهد نتایج خوبی در حوزه سلامت و بهداشت استان و شهرستان باشيم.

شاكري شمسي با تأكيد به اينكه موضوع سلامت و بهداشت مردم براي مسئولان دولت تدبير و اميد مهم مي باشد خاطرنشان كرد: توجه به امور بهداشتی همواره از تأکیدات و اولویت‌هاي كاري رياست محترم جمهور و وزير محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشكي بوده و اصلاح تعرفه هاي پزشكي و اجراي طرح تحول نظام سلامت نيز در راستاي تحقق اهداف تعيين شده مي باشد.

وي با بيان اينكه توجه به بهداشت محيط بايد در اولويت كاري مركز بهداشت شهرستان در سالجاري قرار گيرد خاطرنشان ساخت: در جلسات شوراي بهداشت شهرستان بايد مصوبات كارشناسي شده در اين زمينه مطرح تا پس از تصويب اعضاء،‌ اجرايي شود.

فرماندار يزد در ادامه با اشاره به اينكه سال 95 به عنوان سال خوش آمدگوئی به یزد نامگذاری شده  است تصريح كرد: در حال حاضر استان يزد به عنوان دومين مقصد گردشگران خارجي بعد از استان اصفهان مطرح مي باشد.

شاكري شمسي با بيان اينكه توجه به امر بهداشت و سلامت به عنوان يكي از مهمترين مؤلفه هاي توسعه صنعت گردشگري مي باشد اضافه كرد: از هم اكنون بايد طرح هايي را به منظور رفع مسائل و مشكلات بهداشتي شهرستان به ويژه در محدوده ي بافت تاريخي آماده و براي اجرا ارائه شود.

فرماندار يزد در پايان ضمن گلايه از حضور دستفروشان مواد غذايي درنقاط مختلف شهر اظهار داشت: با توجه به عدم رعايت نكات بهداشتي بايد هر چه سريعتر با همكاري ساير نهادهاي مرتبط مانند شهرداري، ساماندهي دستفروشان مواد غذايي اجرا شود.

" ابوالحسيني" مدير مركز بهداشت شهرستان يزد نيز گفت: توجه به بهداشت محیط و مواد مصرفی در مراکز عرضه مواد غذایی از ماموریت های مهم در حوزه بهداشت در سال 94 از سوي وزارتخانه ابلاغ شده است.

مدير مركز بهداشت شهرستان يزد همچنين از افتتاح 8 پايگاه بهداشتي و مناطق حاشيه شهر در آينده اي نزديك خبر داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا