نمايشگاه توانمنديها و ظرفيتهاي بانوان شاغل در استانداري و فرمانداريها و همسران كاركنان مرد شاغل در استانداري يزد افتتاح شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، صبح سه شنبه 25 فروردين ماه نمايشگاه توانمنديهاي بانوان شاغل در استانداري يزد با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد، مديران كل حوزه استاندار، دفتر اموربانوان و خانواده و روابط عمومي استانداري يزد افتتاح گرديد.
در اين مراسم معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد اظهار داشت: براي حضور زنان در جامعه بايد به گونه اي برنامه ريزي كنيم كه زنان بتوانند به شايستگي از عهده مسئوليتهاي مختلف اجتماعي و نقش آفريني مادري و همسري خود برآيند و با كمترين مشكل بتوانند اين مسير را طي كنند.
عباسعلي رضايي برگزاري اين نمايشگاه را ابتكاري جالب دانست و گفت : برگزاري نمايشگاه توانمنديهاي بانوان شاغل در استانداري و همسران كاركنان مرد به ابتكار دفتر اموربانوان و خانواده استانداري براي اولين بار است كه به اين شكل برگزار مي شود و مي تواند براي ساير ادارات و دستگاههاي اجرايي استان الگو باشد.


فراهم نمودن حضور مؤثر بانوان در جامعه


در اين مراسم مديركل دفتر اموربانوان وخانواده استانداري يزد گفت : خوشبختانه امروز زنان جامعه ما در بسياري از عرصه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، هنري، علمي پژوهشي، فناوري و ورزشي حضور مثبت و مؤثري دارند و بايد بكوشيم با حمايت و همفكري همه دستگاهها در چارچوب اهداف نظام جمهوري اسلامي و آرمانهاي انقلاب زمينه هاي حضور مؤثر زنان در عرصه هاي مختلف اجتماعي را فراهم كنيم.
"فخرالسادات خامسي هامانه" ادامه داد : برگزاري اين نمايشگاه نشان مي دهد زنان شاغل نه تنها در عرصه اجتماعي حضور فعال دارند بلكه در خانواده نيز حضوري مؤثر دارند، به صورت شايسته از اوقات فراغت خود استفاده مي كنند و به توليد صنايع دستي، هنرهاي تجسمي و كارهاي تحقيقي و پژوهشي مي پردازند.
گفتني است نمايشگاه توانمنديهاي بانوان شاغل در استانداري و فرمانداريها و همسران كاركنان مرد استانداري يزد در 20 غرفه شامل هنرهاي تجسمي، صنايع دستي، كارهاي تحقيقي و پژوهشي ، مدالها و افتخارات ورزشي، صنايع غذايي و آشپزي به مدت 2 روز در استانداري يزد در حال برگزاري مي باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا