یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیس فتای کشور:عامل برداشت غیر مجاز مبلغ 30 میلیونی ریال از حساب شهروند مشهدی توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش یزدفردا:،رییس پلیس فتا خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت:‌ در پی دریافت شكایتی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ سی میلیون ریال از حساب شهروندی در مشهد، بررسی موضوع در دستور كار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

شاکی در اظهارات اولیه گفت: حدود چهارده سال است که سابقه کاری دارم و از هر لحاظ مورد اعتماد و و وثوق رییس شرکت می باشم و به همین علت کارت حساب عابر بانک رییس به منظور انجام برخی امور شرکت در اختیارم بود که بدون اطلاع من و رییس شرکت ، مبلغ فوق کسر شده است.

سرهنگ سید محسن عرفانی افزود: ماموران پلیس فتا با به كار گیری تجهیزات پلیسی در فضای مجازی و اقدامات منحصر به فرد سارق را شناسایی و پس از كشف مخفیگاهش او را در اقدامی ضربتی دستگیر كردند.

متهم پس از رویارویی با مستندات غیر قابل انکار پلیس اعتراف كرد: مدتی قبل برای انجام کار تعمیراتی در دفتر شرکت اطلاعات كارتی كه توسط خانم منشی روی میز بود را یادداشت كرده و زمانی كه در حال پرداخت قبض بودند رمز دوم را به خاطر شپرده و در فرصتی مناسب سرقت را انجام دادم.

رئیس پلیس فتا با اشاره به معرفی متهم به دادسرا برای سیر مراحل قانونی به شهروندان توصیه کرد : هنگام پرداخت قبوض و یا خرید اینترنتی خود مسائل ایمنی را جدی بگیرید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا