مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت:رسانه های استان یکی از بازوان توانمند استان هستند و نقش بسزایی در توسعه استان داشته و خواهند داشت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "داود پاک طینت" در دیدار با سرپرست و کارکنان سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی در استان یزد با تاکید بر اینکه جز به جز مطالب منتشر شده در یک رسانه می تواند در آینده و رشد منطقه تحت پوشش خود نقش موثری داشت باشد تاکید کرد: در این بین نقش پیشکسوتان رسانه و مطبوعات با توجه به تجربه و مهارتی که دارند، دو چندان و انکار ناپذیر است.
وی ادامه داد: آنچه امروز باید مورد توجه رسانه ها و مطبوعات استان قرار گیرد این است که در راستای اهداف و برنامه ریزی استان قلم بزنند و اگر نقد و پیشنهادی نیز دارند در این راستا باشد.
دبیرشورای اطلاع رسانی استان با اشاره به اینکه روزنامه جمهوری اسلامی به خوبی در این راستا قدم برداشته است خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی مطلوب و بدون اغراض سیاسی یکی از خصوصیات این روزنامه است که اقبال عمومی به این نشریه را دو چندان کرده است.
در ادامه سرپرست روزنامه جمهوری نیز در سخنانی گفت: خوشبختانه فضای فعالیت های مطبوعاتی در دولت جدید بهبود یافته و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.
سید ولی میرجلیلی با اشاره به راه اندازی صفحه ویژه استان یزد به پیشنهاد مرحوم حمیدیا در سال 65 توسط این روزنامه، از تاثیرات مهم و چشم گیر آن در سطح یزدی های مقیم سایر استان ها به خصوص تهران خبر داد و گفت: خوشحالیم که یکی از اولین روزنامه هایی بودیم که خبر های استان را سطح کشور منتشر کردیم و امروز نیز این روند را ادامه داده ایم.
گفتنی است؛ سرپرستی روزنامه جمهوری اسلامی در استان یزد با انتشار 225 خبر در سال 93 یکی از سه مطبوعه برتر در حوزه انعکاس اخبار و رویداد های استان یزد در سطح ملی بوده است که از سوی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. این در حالی است که سید ولی میرجلیلی، سرپرست روزنامه جمهوری اسلامی در استان یزد نیز با بیش از 30 سال فعالیت درعرصه خبرنگاری یکی پیشکسوتان عرصه خبر و خبرنگاری استان به حساب می آید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا