به گفته یکی از مسوولان برگزاری مسابقه پرسپولیس و النصر شکایت عربستانی به جایی نخواهد رسید.
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا کسرائی عضو کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه رئیس باشگاه النصر از میزبانی ایرانی ها شکایت کرده و ادعا داشته ایرانی ها مسائل سیاسی را وارد فوتبال می کنند،توضیحاتی در خصوص میزبانی ایرانی ها داد.

کسرائی از اعضای کمیته روابط بین الملل در همین خصوص گفت:همیشه عربستانی ها بودند که اختلافات دو کشور از نظر سیاسی بین دو کشور را وارد فوتبال می کنند. قوانین لیگ قهرمانان آسیا تیم ها باید دو روز قبل از مسابقات در کشور میزبان حضور داشته باشند . اگر هم می خواهند یک روز زودتر بیایند باید از ای اف سی مجوز رسمی داشته باشند و دلیل قانع کننده بیاورند. قبلا این ماده در آئین نامه نبود و لی در حال حاضر با توجه به مکاتباتی با ای اف سی داشتیم این ماده اضافه شده است. در صورتی که در کنفرانس و جلسه هماهنگی تداخل نداشته باشند اگر مجوز داشته باشند می توانند یک روز زودتر بیایند. اما باشگاه عربستانی بدون اینکه از قبل اعلام کنند این کار را انجام می دهند که مشکلاتی برای میزبانی ما بوجود می آورد.ایرانی ها همیشه در کمال احترام میزبانی را انجام دادند و هیچ کدام از موارد میزبانی و مسابقات را نقض نکردند.

او در ادامه گفت: سازمان لیگ از باشگاه النصر به ای اف سی اعتراض کرد .قرار بود این تیم ساعت 11 صبح 26 اسفند به تهران بیاید اما ساعت 16 بعد از ظهر به تهران رسیدند و تمام جلسات قبل از بازی دچار مشکل شد.ما هم اعتراضی به ای اف سی کردیم که کنفدراسیون فوتبال آسیا آنها را توبیخ کرد.دولت آنهاست که اجازه حضور تیم ها را دو روز زودتر نمی دهد پس آنها مسائل سیاسی را وارد فوتبال می کند. به غیر از پرتاب نارنجک هیچ نقطه تاریکی در میزبانی ایرانی ها نبود و همیشه برای حریفان احترام قائل هستیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا