جمعي از بانوان شاغل در واحد هاي مختلف صدا و سيماي مركز يزد با آيت ا... ناصري نماينده ولي فقيه وامام جمعه یزد به مناسبت گراميداشت ميلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن ديدار كردند .

به گزارش روابط عمومي صدا و سيما ي مركز يزد " آيت ا... ناصري در ديدار با جمعي از بانوان شاغل در صدا و سيماي مركز يزد با اشاره به نقش مهم رسانه  ملي در ترويج فضائل اخلاقي در جامعه اسلامي بر برنامه ريزي براي توسعه و نشر معارف الهي و مكارم اخلاق در جامعه تاكيد كرد و گفت بايد ضمن پرهيز از بداخلاقي در برنامه ها هدف مهم زندگي و سبك زندگي براي رسيدن به اين هدف مقدس تبيين شود تا كانون مهم خانواده بدور از افتها و ناهنجاريها در مسير صحيح قرار گيرد .

نماينده ولي فقيه در استان با اشاره به نقشه دشمنان براي ضربه زدن به فرهنگ و بنيه اعتقادي و فرهنگي خانوارها نقش هنرمندان و برنامه سازان در فرهنگ سازي را مهم خواند و خاطر نشان كرد در برنامه سازي براي صدا و سيما بايد به جوانب مختلف توجه شود تا برنامه هاي شما بتواند الگويي مناسب براي مردم در زندگي ارائه دهد و اين موضوع مهمي است كه بايد به آن توجه شود .

امام جمعه يزد با بيان اينكه هدف از خلقت انسان تعالي و رسيدن انسان به قرب الهي است گفت بايد بكوشيم با بهره گيري از آموزه هاي ديني و به ويژه فضائل اخلاقي بانوي دو عالم حضرت زهرا (س) خود را در مسير تعالي و الهي قرار دهيم .

آيت ا... ناصري همچنين با اشاره به همزماني آغاز سال نو با بهار فاطمي اظهار اميدواري كرد بتوانيم با همدلي و وحدت اخلاق فاطمي را از طريق رسانه بيش از پيش در جامعه گسترش دهيم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا