فرمانداری تفت به مناسبت فرا رسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) شاهد اجرای برنامه های مختلف دیدار و ملاقات فرماندار با بانوان فعال در عرصه های مختلف بود

فرمانداری تفت به مناسبت فرا رسیدن روز زن و میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) شاهد اجرای برنامه های مختلف دیدار و ملاقات فرماندار با بانوان فعال در عرصه های مختلف بود:

فرماندار تفت در دیدار با بانوان فعال عرصه قرآنی:

جامعه بانوان، شایسته اعتماد و برخوردار از توانمندی های بالاست

فرماندار تفت در دیدار با جمعی از بانوان فعال در عرصه های قرآنی شهرستان تفت، بر اعتماد به جامعه بانوان در عرصه های مختلف تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، " محمود زارع رشکوییه" در این دیدار با تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: در خشش بانوان ایران اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه عرصه های علمی و فرهنگی نشان از توانمندی بالای آنان است که باید با اعتماد بیشتر ، راه را برای مشارکت هر چه بیشتر آنان در عرصه های اجتماعی فراهم آورد.

فرماندار تفت با اشاره بیاناتی از حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص نقش بانوان در صحنه خانواده و عرصه های اجتماعی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید بر اساس همین منویات، تلاش خود را به کار گرفته است تا از توانمندی بانوان در بخش های مختلف اجرایی به نحو مناسبی بهره گیرد چرا که پیش از این زنان جامعه اسلامی، قابلیت های ستودنی خود را در عرصه های پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، عرصه سازندگی و عرصه های مختلف علمی به درستی به اثبات رسانده اند. وی همچنین بر رعایت آداب متعالی اسلامی در این رابطه تاکید کرد.

در ادامه این نشست فرماندار تفت با اهداء لوح تقدیر، از تعدادی از بانوان فعال در عرصه های قرآنی تقدیر کرد.

 

تقدیر فرماندار تفت از خدمات بانوان شاغل در مجتمع پژوهشی ایران مرکزی(یزد)

فرماندار تفت به دلیل تقارن روز ملی فناوری هسته ای و روز زن، در بازدید از مجتمع پژوهشی ایران مرکزی(یزد) با حضور در بخشهای مختلف این پژوهشگاه هسته ای از خدمات و تلاشهای بانوان شاغل در این مرکز با اهداء شاخه های گل تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این بازدید با اشاره به پیشرفت های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه های علمی و فناوری انرژی صلح آمیز هسته ای گفت: در این عرصه خطیر نیز بانوان دوشادوش مردان جامعه به کار و فعالیت مشغول هستند و این بیش از هرچیز بر قابلیت و توانمندی جامعه بانوان ایران اسلامی تاکید دارد.

وی با ستایش از حضور بانوان در عرصه های علمی گفت: انچه که امروز از بانوان کشور در بخشهای مختلف علمی و آموزشی شاهدیم شایسته تقدیر و تجلیل است.

فرماندار تفت با قدردانی از دیپلماسی فعالانه دولت تدبیر و امید در عرصه مذاکرات هسته ای ابراز امیدواری کرد این مذاکرات هسته ای به نتایج مطلوبی ختم شود.

 

برگزاری مراسم تجليل از بانوان شاغل در فرمانداري تفت

فرماندار تفت در نشستی با حضور بانوان شاغل در فرمانداری و بخشداری تفت، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه اطهر(س) و روز زن، از خدمات و تلاشهای جامعه بانوان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در ابتدای این نشست با اشاره به نقش مهم بانوان در تحولات مختلف انقلاب اسلامی گفت: بانوان میهن عزیز اسلامی حتی در عرصه دفاع مقدس و پشتیبانی از جبهه های جنگ، نقش بی بدیلی را ایفا کرده و نام بلندی از خود را در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی برجای نهادند.

فرماندار تفت با قدردانی از خدمات و تلاشهای بانوان شاغل در فرمانداری تفت گفت: بانوان شاغل هم در سنگر خانواده و هم در سنگر کار و کوشش در محیط های اداری، نقش خود را به شایستگی ایفا کرده اند و خدمات قابل تقدیری را در به جامعه خود ارائه نموده اند.

وي با اشاره به ديدگاه روشن و تاثيرگذار دولت تدبير و اميد در بهره گيري از توانمندي و قابليتهاي بالاي بانوان در عرصه هاي مختلف اجرايي افزود: بانوان مي توانند با بهره گيري از فضاي مثبت ايجاد شده ضمن رعايت آداب متعالي اسلامي، بهترين خدمات را در عرصه هاي مختلف ارائه كنند و نقش تاثيرگذار خود را به اثبات برسانند.  

زارع با گراميداشت سالروز ميلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن گفت: حضرت فاطمه اطهر(س) بهترين الگو براي بانوان جامعه اسلامي هستند.

در ادامه اين نشست كه مديركل منابع طبيعي استان و معاون فرماندار تفت نيزحضور داشتند با اهداء لوح تقدير و هدايايي از خدمات بانوان شاغل در فرمانداري تفت قدرداني شد.  

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا