یزدفردا:پس از آن که در ماه‌های گذشته چند ایرلاین خارجی رکوردهای یک و چند روزه تاخیر در زمان پروازهایشان را ثبت کردند، حالا نوبت به هواپیمایی گلف‌ایر بحرین رسیده تا برای انجام دو پرواز منطقه‌ای خود تاخیری 34 ساعته را ثبت کند.
 
به گزارش ایسنا، پرواز GF057 شرکت هواپیمایی گلف‌ایر بحرین که بنا بود در روز 13 فروردین ماه مسافرین تور خود را از بمبئی به سمت منامه و سپس به تهران منتقل کند در دو نوبت تاخیراتی چند ساعته را ثبت کرد تا مسافر این پرواز برای ساعت ها در فرودگاه سرگردان شوند.
 
مهدی زندپور یکی از مسافران این پرواز تاخیرهای به وجود آمده را این طور توضیح داد: طبق زمان درج شده روی بلیت پرواز بمبئی – منامه باید ساعت 6:15 صبح فرودگاه را ترک می کرد از این رو مسافران از حوالی سه صبح در فرودگاه حاضر بودند.
 
پس از نزدیک شدن به ساعت پرواز زمان درج شده روی تابلوی فرودگاه از 6 به 11 و دقایقی بعد به 14:15 تغییر کرد. اما با وجود تمام این تغییرات پرواز با 10 ساعت تاخیر در ساعت16:30 بمبئی را به مقصد منامه ترک کرد.
 
وی درباره آنچه پس از ورود مسافران به فرودگاه منامه اتفاق افتاد، نیز اظهار کرد: طبق برنامه باید یک پرواز ما را به سمت تهران می برد اما وقتی ما ساعت 7 شب به منامه رسیدیم مشخص شد پرواز تهران ساعت پیش حرکت کرده و با توجه به نبود برنامه جایگزین مسافران باید در فرودگاه منتظر می ماندند این انتظار اما نزدیک به 24 ساعت طول کشید.
 
به گفته این مسافر، در طول تمام این ساعات ایرلاین گلف ایر مسافران را به بهانه خالی نبودن در محل فرودگاه نگه داشت و در تمام طول شب به حدود 70 مسافر تنها 10 پتو اختصاص داده شد.
 
به گفته وی، هتل تنها چند ساعت مانده به پرواز بازگشت در اختیار مسافران قرار گرفته که عملا امکان استراحت و یا بهره بردن از امکانات آن را از بین برده است.
 
در زمان رسیدن هواپیما به تهران مسافران این پرواز به نشانه اعتراض برای ساعتی در هواپیما نشستند که هر چند این شکایت به یک متن امضا شده از سوی تعداد زیادی از آن ها انجامید اما پس از گذشت چند روز هنوز هیچ خبری از پیگیری ایرلاین مربوطه و پرداخت غرامت یا عذرخواهی رسمی از مسافران نیست.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا