به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ به منظور تبریک سال نو و ارائه برنامه هاي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق، ریاست دانشگاه و جمعی از معاونان دانشگاه در محل فرمانداري با فرماندار بافق دیدار و گفتگو کردند

فرماندار بافق ضمن تبریک سال نو و تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به نامگذاري سال 1394 به عنوان سال "دولت و ملت، همدلي و هم زباني" از سوي مقام معظم رهبري ، آرزوی توفیق و سربلندی برای جامعه دانشگاهی شهرستان به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی كرد و گفت: دانشگاه‌ها در خط مقدم تربیت نیروی متخصص و متعهد قرار دارند و باید با توجه به این مهم، در پیشبرد اهداف علمی کشور و تحقق اهداف و برنامه هاي دولت تدبیر و امید گام بردارند.

"سيد مهدي طلايي مقدم" با توجه به ظرفیت علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد واحد بافق گفت: برنامه داريم با برنامه ريزي مدون و همكاري دانشگاه كميته پژوهشي شهرستان را در دانشگاه راه اندازي كرده تا با خدمات پژوهشی و تحقیقانی كه انجام ميشود در راستاي توسعه شهرستان و تحقق سند چشم انداز بافق قدم برداريم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز در این دیدار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با تمام توان در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کمک به دولت تدبیر و امید گام برمی دارد.

"حسينعلي لازمي" هم با توجه به منابع انسانی، مادی ، معنوی و ظرفیت‌های فراوان برای توسعه شهرستان ، تصریح کرد: باید با همدلي و همزباني تلاش کنیم تا بافق بر روی ریل توسعه قرارگرفته و به سرعت رشد کند.

وی افزود: جامعه دانشگاهی استان باید با همدلی و همزبانی در راستای تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید، گام بردارند و را یاری کنند.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا