قائم مقام حزب موتلفه اسلامي در يزد، گفت: هاشمي رفسنجاني شخصاً در انقلاب سابقه طولاني دارد و آثار شكنجه‌هاي رژيم سابق تا مدتي در ايشان به جامانده بود و ايشان از نظر هوشمندي سياسي شخصيت بزرگ و جزء برجسته‌هاي جهان است.

به گزارش  (ايسنا)-دكتر اسدالله بادامچيان در جلسه پرسش و پاسخ با دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد يزد اظهار داشت: در خصوص شركت‌هاي هرمي و تجارت الكترونيك از قول من حرف‌هايي نقل شد كه در اينجا مي‌توان گفت، بين تجارت الكترونيك و شركت‌هاي هرمي فرق شاياني وجود دارد.

وي افزود: شركت‌هاي هرمي پول را از فرد گرفته و او را استثمار مي‌كنند در حاليكه تجارت الكترونيك ارائه جنس يا كالا از طريق رايانه توسط ديگران و خريد توسط افراد است و شركت هرمي به علت ايجاد قطب‌هاي ثروت بدون كار از نظر شرعي اشكال دارد.

بادمچيان همچنين در خصوص انتقادات وارد شده به هاشمي رفسنجاني اذعان داشت: هرشخصيت سياسي طبعاً جاذبه و دافعه دارد و هركس وارد ميدان سياست شود بايد تنش را چرب كند و انواع و اقسام مشكلات پديده آمده را بتواند تحمل نمايد و سياست تنها سياست ارزشي نيست.

وي خاطر نشان ساخت: هاشمي رفسنجاني شخصاً در انقلاب سابقه طولاني دارد، ايشان آن چنان در زمان شاه شكنجه شدند كه آثار آن تا مدت‌ها به جا مانده بود و از نظر هوشمندي سياسي شخصيت بزرگ و جزء‌ برجسته‌هاي جهان به شمار مي‌رود.

بادامچيان در ادامه گفت: در دين اسلام (شيعه) ما شخصيت زده نيستيم و اگر انتقادي هست بايد بر اساس موازين صحيح تذكر داده شود و ملاك ما امام ورهبري است.

وي احتمال شروع جنگ به علت مسائل هسته‌اي را بسيار كم دانست و افزود: آمريكا به خاطر مساله عراق و افغانستان درگير است، ولي نبايد گزينه جنگ را از نظردور داشت و خام شد.

بادامچيان درخصوص فرار شهرام جزايزي تصريح كرد: او نيز به مانند هر زنداني ديگر مرخصي داشته و از كنار مرخصي فرار كرد و قطعاً هر كس مقصر است بايد جبران ‌كند حال آنكه عده‌اي قصد بازي‌هاي سياسي دارند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامي درپايان پس از طرح سوال از سوي دانشجويان و پاسخگويي به آنان يادآور شد: كار سياسي بسيار مطلوب است، ولي سياسي بازي بسيار بد و نبايد كارها را به سمت سياسي كشاند.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا