یزدفردا:در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و مالی در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در پرونده شرکت سهام عدالت، دو نفر دیگر از متهمان اصلی این پرونده امروز بازداشت و روانه زندان شدند.

 

به گزارش مشرق، در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و مالی در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در پرونده شرکت سهام عدالت، دو نفر دیگر از متهمان اصلی این پرونده امروز بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه مبنی بر مبارزه با فساد اداری و مالی در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در پرونده شرکت سهام عدالت، دو نفر دیگر از متهمان اصلی این پرونده امروز بازداشت و روانه زندان شدند.

«دادخدا سالاری» درگفت وگو با میزان اظهارکرد: بازداشت شدگان در ادامه تحقیقات در مراحل بازپرسی پس از تفهیم اتهام با قرار صادره بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و پرونده این افراد نیز در مرحله تحقیقات قرار داشته و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: به قولی که به مردم کرمان در خصوص مبارزه با یقه سفید‌ها و همچنین فساد اداری و مالی در ادارات دستگاه‌های دولتی داده‌ایم پایبندیم و در این راه بدون هیچ اغماضی با متخلفین برخورد خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا