يكي از اساتيد دانشگاه در نشست حلقه هاي صالحين گفت : دشمنتن انقلاب با نشانه گرفتن فرهنگ ما ، در خط كمين جبهه اسلام ستيزي ، جوانان را هدف گرفته است.

غلامرضا وكلايي از اساتيد دانشگاه در نشست حلقه هاي صالحين بيست و ششمين فجر انقلاب اسلامي با بيان اينكه تقوا، پناه بردن به قرآن و اهل بيت (ع) و تمسك به آنان راه نجات در دوره آخر الزمان است تاكيد كرد: دشمنان انقلاب اسلامي با نشانه گرفتن فرهنگ ، در خط كمين اسلام ستيزي قرار گرفته و با دزدي ايمان از خواب غفلت جوانان استفاده مي كند.

 وي با اشاره به اتفاقات جامعه در عصر كنوني با هدف اسلام گرايي در غرب اذعان كرد: پيام اخير رهبر انقلاب به جوانان اروپا ، قدرت فرامنطقه اي اسلام را به نمايش گذاشت و در فطرت هاي مردم دنيا ، محبوبيت اسلام نفوذ كرد.

 وكلايي اقدام دشمن براي تمسخر و اهانت به پيامبر اعظم (ص) را محكوم كرد و گفت : خصومت و دشمني يهود از پيش از بعثت پيامبر وجود داشته و امروز در قالب هنرهاي ترسيمي و ابزارهاي نوين توسط فرزندانشان در غرب نمود پيدا كرده است.

 وي به اعضاء نشست حلقه هاي صالحين توزيع برق يزد توصيه كرد: امروز بصيرت خود را حفظ كنيد و براي حفظ دين دعاي فرج را به صورت مداوم تلاوت و براي پاسخگويي به دشمنان با سلاح ايمان آماده باشيد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا