فرماندار تفت اجراي سياست هاي ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) را دغدغه دولتمردان عنوان كرد و گفت: ترديدي نيست با اجراي درست سياستهاي اقتصاد مقاومتي، خود كفايي ملي تضمين و حربه تحريم از دست دشمنان و بدخواهان كشور خارج خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در گفتگوي اختصاصي با اشاره به سالگرد ابلاغ سياست هاي اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) اظهار داشت: مقام معظم رهبري(مدظله العالي) با نگرش جامع و بينش بلند خود، اقتصاد مقاومتي را علاج واقعي مشكلات اقتصادي كشور ارزيابي كرده اند و هر چه پيش مي رويم درستي اين نگرش بيشتر براي همگان آشكار مي شود.

فرماندار تفت يكي از مهم ترين دغدغه هاي دولتمردان را تحقق درست و سريع سياستهاي اقتصاد مقاومتي در كشور عنوان كرد و گفت: نمود بارز اجراي اين سياستها را در تنظيم بودجه سال 94 شاهد هستيم به نحوي كه در بودجه سال آينده، وابستگي درآمدهاي كشور به فروش نفت به شكل چشمگيري كاهش يافته است و اين خود، يكي از مهم ترين محورهاي اقتصاد مقاومتي محسوب مي شود.

زارع  در پاسخ به سئوالي در خصوص برنامه هاي شهرستان تفت در مسير كمك به تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي اظهار داشت: صرفه جويي در هزينه هاي جاري و حذف هزينه هاي غيرضرور، تاكيد به دستگاههاي اجرايي براي تهيه ملزومات خود از توليد كنندگان داخلي، نگاه ويژه و حمايتي به توليد كنندگان و صاحبان صنايع داخلي، توجه به تعاوني ها و تشويق مردم به ويژه در مناطق روستايي براي مشاركت در اين حوزه براي جمع آوري سرمايه هاي خرد در مسير رشد و پيشرفت هر منطقه، حمايت از سرمايه گذاران بخش خصوصي براي مشاركت در حوزه هاي مختلف از جمله گردشگري، كشاورزي و دامپروري شهرستان، رويكرد توانمندسازي نيروي انساني و ... از جمله اقداماتي است كه از سوي مديريت ارشد شهرستان با جديت پيگيري شده و در برخي از اين حوزه ها نيز نتايج قابل قبولي به دست آمده است. وي تاكيد كرد: در اين مدت تلاش شده است تا اقتصاد مقاومتي به گفتماني در ميان مسئولان شهرستان تبديل شود چرا كه اگر تحقق اقتصاد مقاومتي، به  يك "فرهنگ" در ميان همگان بدل گردد راه براي تحقق سريع تر آن هموارتر خواهد شد.

فرماندار تفت همدلي و همبستگي ميان مردم و مسئولان را مهم ترين بستر براي اجراي درست سياستهاي اقتصاد مقاومتي عنوان كرد و افزود: مردم و مسئولين بايد در كنار هم و با انگيزه بالا در مسير رشد و تعالي كشور گام بردارند و قدم به قدم، سياستهاي اقتصاد مقاومتي را در عرصه هاي مختلف عملياتي كنند و حربه تحريم هاي اقتصادي را از دست دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي خارج سازند.  


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا