نیکنام_عضو شورای اسلامی شهر یزد_ با اشاره به اینکه  تب تبلیغات بخصوص برای اجاره سوئیت همزمان با نزديكي ايام نوروز  در یزد  بالا رفته است افزود:  این چهره شهر با این حجم تبلیغات در میادین وبلوارها برای مردم وبخصوص  مسافران نوروزی مناسب نیست.

وی در این زمینه افزود: مسئولان شهری در راس آن شهردار و اعضای شورای شهر باید با مصوب کردن قانونی سفت و سنگین از افزایش نصب پوسترهای  تبلیغاتی در شهر جلوگیری مي كنند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد  با بیان اینکه نصب بنرها وپوسترهای تبلیغاتی در سطح میادین، تقاطع‌ها و خیابان‌ها چهره زشتی را به شهر ميدهد، افزود: مسئولان زیبا سازی شهری علاوه بر برخورد با عوامل نصب کنندگان بنرها و پرده‌های تبلیغاتی به زیباسازی شهر بپردازند.

 وي افزود: نصب اين گونه پوستر ها ازجمله برچسب هاي اجاره سوئيت  در سطح شهر ،بر فرهنگي واقتصادي شهر تاثير خواهد داشت كه در زمينه اقتصادي لطمه شديدي را به هتل داران خواهد زد.

سپنتا نیکنام  گفت: سیمای هر شهر بازتابنده باورها و اندیشه‌های مردم شهر است و امید است که شهرداری با تمام پتانسیل و با استفاده از نظر کارشناسان مجرب و رعایت حقوق شهروندان و با کمک دستگاه‌های ذیربط دستورالعمل تبلیغات شهری را تهیه و اجرایی کند.

وی در پایان اضافه کرد به مسئولین مرتبط در شهرداری برای پاکسازی شهر از این پوستره ها تذکرات لازم  داده شد و در حال حاضر  اجرائيات شهرداري اقدام به ياداشت كردن شماره تلفن صاحبان پوسترها كرده  كه در ادامه بعد از تماس با صاحبان پوسترها در مرحله اول تذكر و در صورت تكرار  با عوامل نصب کنندگان پوسترها که زیبایی شهر را تخریب می کنند به طور جدی خواهد شد.

طبق ماده92 شهرداري ها: نوشتن هرنوع مطلبی یا الصاق هرنوشته ای برروی دیوارهای شهر که مخالف مقررات انجمن شهر باشد ممنوع است مگر در محل هایی که شهرداری برای نصب و الصاق اعلانات معین می کند و دراین محل ها فقط باید به نصب و الصاق آگهی اکتفا کرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا