فرماندار تفت در نشست فوق العاده شوراي مديريت بحران شهرستان، بر آمادگي كامل همه دستگاهها براي خدمت رساني شايسته به مردم تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در اين نشست كه با حضور جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي در محل فرمانداري تشكيل شد با شكرگزاري به درگاه حضرت دوست به دليل بارندگي هاي اخير در شهرستان گفت: بخش عمده اي از مردم شهرستان به شغل شريف كشاورزي مشغولند و موفقيت اين عزيزان بيش از هرچيز وابسته به تامين آب مورد نياز است كه خوشبختانه بارندگي هاي اخير شادماني را به كشاورزان سختكوش تفتي تقديم كرد. وي همچنين از احتمال وقوع بارش در روزهاي پاياني هفته خبر داد.

فرماندار تفت با اشاره به وجود روستاهاي متعدد در سطح شهرستان، نظارت دقيق شوراي مديريت بحران شهرستان براي ارائه خدمات در لحظات سخت به مردم شريف اين مناطق را خواستار شد و ادامه داد: كليه دستگاههاي خدمت رسان در مواقع حساس همچون بارش هاي سنگين، بايد آمادگي لازم را براي كمك به مردم مناطق روستايي داشته باشند چرا كه در اين لحظات، سرعت در خدمت رساني به نيازمندان از اولويت بالايي برخوردار است.

وي با اشاره به پيش‌بيني حضور گسترده علاقه مندان به طبيعت پس از بارش برف اخير در شهرستان گفت: بايد همه توان خود را در ارائه خدمت شايسته به گردشگران و مسافران به كار گيريم و با استقرار اورژانس، نيروي انتظامي و هلال احمر در مناطق پرتردد و ييلاقي، زمينه براي بهره گيري ايمن و بانشاط علاقه مندان از طبيعت بكر منطقه بيش از پيش فراهم گردد.

فرماندار تفت با قدرداني از خدمات راهداران پرتلاش تفت در جاده هاي مختلف شهرستان گفت: راهداران خدوم و كم توقع شهرستان در سخت ترين شرايط جوي، خدمت به مردم را برگزيدند و با بازنگه داشتن مسيرهاي اصلي شهرستان، تردد را در جاده برقرار نگه داشتند و بسياري از مسافران و رانندگان را از گرفتار آمدن در يخبندان نجات دادند كه حقيقتا جاي قدرداني دارد. زارع همچنين بر رعايت نكات ايمني از سوي رانندگان و مسافران تاكيد كرد.

وي با تاكيد بر نقش شوراي مديريت بحران در لحظات سخت و حساس اظهار داشت: سياست گذاري هاي درست اين شورا در عرصه هاي آموزشي و مانورهاي مناسب مي تواند توان نيروهاي عملياتي اين شورا را در لحظات خطير و سرنوشت ساز افزايش داده و هزينه هاي مالي و جاني ناشي از بروز حوادث غيرمترقبه را كنترل كند.  

در ادامه اين نشست اعضاء به بيان گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي خود در حوزه هاي مرتبط پرداختند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا