فرماندار بافق در جلسه ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزي اين شهرستان گفت: شهرستان بافق آماده پذيرايي از ميهمانان نوروزي مي باشد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ستاد هماهنگي خدمات سفرهاي نوروزي شهرستان با حضور فرماندار ، معاونت فرمانداري ، بخشدار مركزي و جمعي از مديران دستگاههاي اجرايي بافق در محل فرمانداري اين شهرستان برگزار شد .

فرماندار بافق در اين نشست ضمن تاكيد بر اعلام آمادگی اين شهرستان برای میزبانی از مسافران در تعطیلات سال نو اظهار داشت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی دستگاههاي دولتی و مردم میهمان نواز این شهرستان میهمانان نوروزی را در این شادی یاری و همراهی می کنند.

سيد مهدي طلايي مقدم با بیان این مطلب که شهرستان بافق داراي جاذبه‌هاي فراوان گردشگري است ، اظهار داشت : این شهرستان مي‌تواند زمينه جذب شمار بسياري از گردشگران و توريست را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها مي‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

وي مهمترين صنعت طي 15 سال اخير را توسعه صنعت گردشگري و توريستي عنوان كرد و بيان داشت : در چند سال اخير زيرساختهاي جذب توريست و گردشگر در شهرستان فراهم شده و يكي از مباحث اصلي سند توسعه شهرستان در حوزه گردشگري مطرح شده كه همت همگاني براي تحقق اين امر را مي طلبد.

طلايي مقدم تلاش تمام دستگاه های اجرایی در این شهرستان این است تا مسافران نوروزی ، بافق را با خاطره خوش ترک کنند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان بافق توجه به اطلاع رسانی در ورودی های شهر و همچنین در سطح شهر را ضروری دانست و اضافه کرد: مسافران نوروزی نباید در خیابان ها سرگردان شوند ضمن اینکه با توجه به نقاط قوت و ضعف ستاد تسهیلات نوروزی در سال‌های گذشته، باید نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سال 94 اقدام شود.

سيد مهدي طلايي مقدم همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست با اطلاع‌رسانی جامع، مراکز گردشگری و آثار تاریخی بافق را به مسافران نوروزي معرفی کنند.

رییس ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان بافق وظیفه شهرداری را در این ایام آماده سازی پاركها، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی سطح شهر دانست و گفت: در همین راستا و به جهت حفظ زیبایی شهر از 2۵ اسفندماه هرگونه حفاری از طرف ادارات خدماتی در سطح شهرممنوع می باشد.

وی بیان کرد: تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم.

طلايي مقدم بر نظارت بیشتر بر قیمت خدمات و نرخ‌ها تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر و برنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد.

در پايان اين نشست حاضرين پيرامون آمادگي شهرستان در ايام تعطيلات سال جديد و پذيرايي از ميهمانان نوروزي بحث و تبادل نظر كردند.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا