دکتر احمد پهلوانیان مدیر کل صداوسیمای یزد به همراه حجت الاسلام صداقت کشفی قائم مقام مرکز با آیت الله ناصری نماينده ولي فقیه و امام جمعه يزد دیدار کردند.

 به گزارش روابط عمومی صداوسیمای یزد:آيت الله ناصري در اين ديدار با اشاره به اينكه صداو سيما قاعدتا نمي تواند همه مردم را راضي كند و به همه سلايق جواب دهد باید به جامعه بصيرت ،حسن نيت و اگاهي را بدهد تا مردم خودشان انتخاب كننده باشند.

نماينده ولي فقیه و امام جمعه يزد با بیان اینکه فضاي مجازي امروزي مردم را از توجه به دين ، اعتقاد و عقلانيت دور مي كند گفت: بايد برنامه هايي تولید شود تا مردم را متوجه ، بيدار و آگاه كند که اگر مردم سراغ فضاهاي مجازي مي روند با بصيرت پيش بروند و حق را از باطل تشخيص دهند و مصونيت داشته باشند.

ایشان يكي از وظایف رسانه ملی را بالا بردن رشد عقلي ، انساني و بصیرت افزایی مردم دانستند وگفت: جامعه ما به خصوص نسل جوان نياز به بصيرت دارد دشمن در برنامه هاي كودك مخصوصا در كارتون ها خيلي چيز ها را به كودكان و جامعه القاء مي كند و گاهي وقتها در هنرمندان ما نیز رخنه مي كند كه در كارهاي هنري شان حركت هايي مي كنند كه القاء کننده كار دشمنان است كه خيلي ظريف برنامه ريزي شده است وصداوسیما باید با این حرکت ها مقابله کند.

آيت الله ناصري همچنين افزود: به وسيله هنر و فيلم ما مي توانيم نقش روحانيت را نشان دهيم و رشد علمي و ديني را در يزد بالا ببريم مسولين بايد به این حوزه توجه كنند و بسترهايي را ايجاد كنند  تا زمينه عالم شدن جوانها  فراهم شود

وي همچنين تاكيد داشتند درعيد نوروز با ساخت برنامه هایی مناسب حرمت ايام فاطميه را حفظ كنیم.

درپایان این دیدار ایشان برای مدیر کل جدید مر کز دکتر پهلوانیان در ادامه کارشان در رسانه استانی آرزوی موفقیت کردند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا