معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از اعزام برترین نفرات مسابقات قرانی به مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه که در استان آذربایجان شرقی برگزار  می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام محمود میرجلیلی صبح امروز با اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری حفظ ، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی قرآن کریم از صبح روز چهارشنبه 6 اسفند ماه در تبریزبا حضور 470 نفر از نخبگان قرآنی کشور آغاز خواهد شد که 13 نفر از برترین های قرآنی استان که بالاترین امتیاز را در مرحله استانی  به دست آوردند نیز به این مسابقات اعزام شدند.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد افزود: این سیزده نفر از بین مقطع بزرگسالان و در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ کل ، حفظ بیست جزء و مفاهیم تخصصی قرآن کریم می باشند که 7 نفر از بخش برادران و 6 نفر از بخش خواهران در این رویداد بزرگ قرآنی کشوری حضور خواهند داشت.

بنابر این گزارش آقایان حسن دانش، حسین دستجردی و مهدی شایق در رشته قرائت، مهدی ضیافتی و محمد حسن حسن زاده در رشته ترتیل، امیر حسین عطار زاده در رشته حفظ بیست جزء و مجید رفیعی بهاباد در رشته حفظ کل و خانم ها مسعودی در رشته قرائت، قریشی نسب رشته ترتیل، کریمی در رشته حفظ بیست جزء ، مهدوی نکو و دهقان نیری در رشته حفظ کل و سرکار خانم نساجی زواری در رشته مفاهیم تخصصی در مرحله کشوری حضور خواهند داشت.

گفتنی است مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 11 اسفندماه در استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا