مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در بازديد از مركز ديسپاچينگ و فوريتهاي برق گفت : بارش سنگین برف در استان یزد خللي در استمرارانرژي الكتريكي بوجود نياورده است .

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد مهندس محمدرضا صحتی در بازديد از مركز ديسپاچينگ و فوريتهاي برق و امور برق يك با اشاره به بارش سنگین نعمت برف در استان اظهار داشت : خوشبختانه با وجود بارش خوب برف بویژه در مناطق کوهستانی و برف گیر ، مشكل خاصي مشاهده نشده است.

 وي با بيان اينكه خاموشي تعدادي از گلخانه هاي محدوده امور برق سه يزد نيز با همكاري بهره برداران و پيمانكاران امورهاي سه گانه يزد در اسرع وقت برطرف شده است تاكيد كرد: گلخانه داران با توجه به برودت و سردشدن ناگهاني هوا و احتمال ضعيف قطع برق،تدابير لازم براي  تامين برق اظطراري را بيانديشند .

مهندس صحتي به خاموشي موقت در برخي از منازل به واسطه نفوذ آب به داخل کنتورها و بروز اتصالي هاي داخلي  اشاره داشت و افزود: با همت و تلاش نيروهاي بهره برداري،  قطع برق اين منازل با مديريت امورها و نواحي به سرعت مرتفع شده است .

  مهندس صحتي با قدرداني از بهره برداران  وپيمانكاران بهره برداري در افزايش ضريب اطمينان شبكه خاطرنشان کرد: اقدامات شاخص نظير گرمانگاري و رفع اتصالات سست ، بازديد مستمر از شبكه ،شاخه زني و مقره شويي درپايداري شبكه هاي توزيع برق موثر واقع شد.

 اين مقام مسئول با ابراز خرسندي از كاهش چشمگير خاموشي ها در سطح فشار متوسط ،  تشكيل ستاد مديريت بحران براي پيشگيري از وقوع بحران  از آغاز بارش برف در امورها و مديريت هاي برق را مورد اشاره قرار داد و اذعان كرد:  با تكيه بر مهارت نیروهای متخصص، خلاق، متفکر و متعهد توزيع برق يزد و اقدامات شاخص انجام شده ، لذت كويرنشينان دارالعباده را با پايداري شبكه در اين بارش رحمت الهي دوچندان كرده ايم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا